"Ugyldig medietype ved læsning fra drev C ~
Fra : Jan Apollo

Dato : 28-06-01 15:22

Er ved at få en maskine op at stå ....

MB Super P6SBM og en Quantum 8 GB HD

Maskinen har tidligere kørt (upåklageligt) med disken, der sad den dog som
sec master.

NU : efter at have slettet alt i Fdisk (har husket at genstarte, slukke på
kontakten å´sårn)
oprettet nye partitioner, genstartet. Når der så skal prtitioneres :
"Ugyldig medietype ved læsning fra drev C "

Hva dælen er der galt ??

På forhånd tak

VH

Jan Apollo

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-06-01 15:47

"Jan Apollo" <apollo10@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> oprettet nye partitioner, genstartet. Når der så skal prtitioneres :
> "Ugyldig medietype ved læsning fra drev C "

Du skriver ikke, om du har husket at formatere disken!!

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Jan Apollo

Dato : 28-06-01 16:06

> Du skriver ikke, om du har husket at formatere disken!!

Det er netop når jeg vil formatere at jeg får fejlmeddelelsen.
I skrivende stund er jeg igang med at installere Windows
Jeg hev disken ud og over i en af husstandens andre maskiner og formatterede
den derfra
uden probs.
Jeg er dog stadig temmelig nysgerrig efter at vide hvorfor det ikke lykkedes
..... på den maskine ?

VH

Jan Apollo

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 28-06-01 23:17

> [...]
> den derfra
> uden probs.
> Jeg er dog stadig temmelig nysgerrig efter at vide hvorfor det ikke

Det kan være controlleren på dit bundkort der laver fejlen, er der stadigvæk
fejl på disken i den omtale maskine?

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 29-06-01 01:23

Du har vel glemt at boote eller noget..

Fra : Zangger

Dato : 29-06-01 16:17

Hej
Det gør min også. Jeg trykker "m" for "meld fejl til program" mener jeg der
står, og så kan den formateres.
Dennis

Jan Apollo <apollo10@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b3b3d8d$0$481$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...