MS Windows
briani 27239
4 windows'er
Fra : Marianne

Dato : 06-02-07 22:47

Hej

Jeg har fået fingre i en pc med 4 versioner af windows installeret (spørg
mig ikke hvordan det er sket).

Der står m.a.o. oprydning på programmet, men det lader ikke til, at jeg kan
afinstallere de tre windows'er sådan bare. Det er en skøn blanding af Win XP
Home (3 stk) og Win XP proff.

Det er forfra, ikke? Jeg har kopi af alle programmer og data.

mvh
marianne

Fra : Max

Dato : 06-02-07 22:53

Hej Marianne

> Det er forfra, ikke? Jeg har kopi af alle programmer og data.

Næsten uanset hvad, ja så er det en rigtig god ide at starte
forfra på sådan en PC.

--
Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-02-07 23:01

Den 06-02-07 22.47 skrev Marianne følgende:

> Jeg har fået fingre i en pc med 4 versioner af windows installeret (spørg
> mig ikke hvordan det er sket).

Er du sikker på, at det ikke er med vilje?

> Det er forfra, ikke? Jeg har kopi af alle programmer og data.

Spørg først ejeren af pc'en, det kan jo være, der er en mening med
galskaben (jeg har også flere styresystemer installeret på én gang, det
kan være meget praktisk).

Hvis det er en pc, du har overtaget, ja, så kan du selvfølgelig lige så
godt starte forfra, det vil sikkert også være en fordel, fordi du dermed
ikke "arver" en masse snavs, uønskede indstillinger, programmer, data mm.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel et praktisk

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-02-07 04:10

Kim Ludvigsen skrev:

> Hvis det er en pc, du har overtaget, ja, så kan du selvfølgelig
> lige så godt starte forfra

Jeg ville ikke betænke mig et øjeblik - ud med det gamle og
ind med en frisk installation.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-02-07 22:07

> Jeg har fået fingre i en pc med 4 versioner af windows installeret
> (spørg mig ikke hvordan det er sket).

Det sker bl.a. ved at starte en ny installation med en anden version som man
så afslutter i utide.

Claus