MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skrivebord baggrund XP
Fra : Steen

Dato : 04-02-07 22:52

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder mappen, hvor Windows XP
gemmer billeder til baggrund på skrivebord.

Hilsen Steen.

Fra : O. Skjold

Dato : 04-02-07 23:03

Steen skrev i news:45c6558a$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

<klip>

> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder mappen, hvor
> Windows XP gemmer billeder til baggrund på skrivebord.

Windows-mappen

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : knudsen

Dato : 04-02-07 23:08

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder mappen, hvor Windows XP
> gemmer billeder til baggrund på skrivebord.
>
> Hilsen Steen.

Windows/Web/Wallpaper

Fra : Ole C

Dato : 04-02-07 23:12

Steen skrev blandt andet:

> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder mappen, hvor
> Windows XP gemmer billeder til baggrund på skrivebord.

- eller Windows\Web\Wallpaper

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser