MS Windows
briani 27239
Partionering
Fra : Ricko.

Dato : 03-02-07 06:00

Står og skal have samlet nogle partioner under WISTA ,hos en kammerat , er
der nogen der kan fortælle mig hvilket program jeg skal bruge til det

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-02-07 08:25

Vista selv...

Brug Diskhåndteringen (Højreklik på Denne Computer > Adminstrer >
Diskhåndtering)

Mvh
Peter Jensen

Fra : Ricko.

Dato : 03-02-07 09:12

"Peter Jensen" <mail@icedesign.dk> skrev i en meddelelse
> Vista selv...
>
> Brug Diskhåndteringen (Højreklik på Denne Computer > Adminstrer >
> Diskhåndtering)
Tusind tak for det , jeg sender det videre