MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
sfc /scannow funktionen med XP-CD-ROM
Fra : KIJ

Dato : 01-02-07 15:26

Hej gruppe!

Jeg bruger nogle gange funktionen: Start-Kør:"sfc /scannow" med XP-CD-Rom i
drevet

En ven af mig har spurgt om han kan gøre det samme med hans "MEDION"
stationære.

Han har ingen XP CD-Rom, men en "Support-/Application-Disc" CD-Rom
eller hvordan gør man her???

Fra : emj

Dato : 01-02-07 16:32

KIJ skrev:

>Han har ingen XP CD-Rom, men en "Support-/Application-Disc" CD-Rom

Der følger 2 CD med Medion og det er den anden skive, han skal bruge.

Hilsen emj

Fra : KIJ

Dato : 01-02-07 17:01

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Der følger 2 CD med Medion og det er den anden skive, han skal bruge.
>
> Hilsen emj

Mange tak til emj, det var lige det vi eftersøgte.

hilsen KIJ