MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
kontrolpanel kommando?
Fra : Jasper Norman

Dato : 30-01-07 22:09

Hej.

Er det muligt at kalde kontrolpanel > system frem med en eller anden
kommando fra "kør" linien?

Og hvad hedder den i så fald?

Mvh

Jasper Norman

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-01-07 22:44

Mon ikke det er SYSDM.CPL du søger...

<mlr>

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 31-01-07 06:05

> Mon ikke det er SYSDM.CPL du søger...

Så er det da lettere at trykke på "start+pause" tasterne, så hopper man lige
derind

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-07 14:07

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> wrote in message

> Mon ikke det er SYSDM.CPL du søger...

Den hopper ind i System Properties, ikke control panel.
Skriv "control" i run, så får du det.

mvh
///M

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 31-01-07 15:46

> Den hopper ind i System Properties, ikke control panel.
> Skriv "control" i run, så får du det.

Nu bliver der jo spurgt om "kontrolpanel > system" og ikke bare
kontrolpanelet sådan som jeg læser det..

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-07 18:48

"Peter (8450)" <usenet@vesterbro24.invalid> wrote in message

> Nu bliver der jo spurgt om "kontrolpanel > system" og ikke bare
> kontrolpanelet sådan som jeg læser det..

Undskyld - du har jo ret.

mvh
///M