MS Windows
briani 27239
Internet Explorer 7.0
Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 28-01-07 22:11

Hej

Jeg har prøvet at installere Internet Explorer 7.0 DK på min PC, men får
denne besked:
Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog.
Min PC er installeret med XP DK og servicepakke 2.
Nogen der kan hjælpe ?

Jan

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-01-07 22:25

Nysgerrige Jan wrote:

> [...]
> Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende
> sprog. Min PC er installeret med XP DK og servicepakke 2.

Jeg opdaterede i går til IE7 via windows opdate. Prøv det.

mvh
Henning

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-01-07 22:30

On Sun, 28 Jan 2007 22:24:44 +0100, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@not.valid> wrote:

>Jeg opdaterede i går til IE7 via windows opdate. Prøv det.

Jeg har lige opdateret en XP Pro SP2 uden problemer - Men en anden
maskine med XP Media Center Edition finder ingen IE 7 på windows
update...

<mlr>

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 22:30

"Nysgerrige Jan" <janpetri@nypost.dk> skrev :

>Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog.
>Min PC er installeret med XP DK og servicepakke 2.

Det skulle vel ikke være en Mediacenter?

Her kan IE7 DK endnu ikke installeres på.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 28-01-07 22:46

Hej

Jo det er en Mediecenter. Jeg troede det var lige meget om det er en XP
eller en Mediecenter PC
Hvordan kan det være der er forskel på dem ?

Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-01-07 23:04

Den 28-01-07 22.45 skrev Nysgerrige Jan følgende:

> Jo det er en Mediecenter. Jeg troede det var lige meget om det er en XP
> eller en Mediecenter PC
> Hvordan kan det være der er forskel på dem ?

Mediacenter er reelt en engelsk Windows med en dansk sprogpakke. Du kan
kun installere IE7 med samme sprog som styresystemet, så du skal
installere en engelsk IE7. På et tidspunkt skulle der så komme en dansk
sprogpakke til IE7.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at fjerne spyware og undgå at få mere af skidtet ind på

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-01-07 23:06

"Nysgerrige Jan" <janpetri@nypost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> eller en Mediecenter PC
> Hvordan kan det være der er forskel på dem ?

Det er fordi Mediecenter DK er en meget dårlig oversat UK ver, inde bagved
er den stadigvæk en UK ver
af Mediecenter..
Kurt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 23:09

"Nysgerrige Jan" <janpetri@nypost.dk> skrev :

>Jo det er en Mediecenter. Jeg troede det var lige meget om det er en XP
>eller en Mediecenter PC

Fordi Mediacenter egentlig er en engelsk Windows, hvor der er
installeret en dansk sprogpakke på.

Her ser IE7 den som værende engelsk og der endnu ikke kommet en
dansk IE7-installation, der kan klare dette.

PS. Vær rar at svar under det citerede og klip det væk, som du
ikke direkte svarer på.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)