MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sprog pakke til win xp
Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 09:41

Ser åbentbart ud til at en sådan findes

So in short, it means that you can change our english XP to ANY of the
languages listed above Here is a quick example on how this works : Install
our release like normal and make sure to install the MUI Pack from WPI When
everything is installed and your pc has rebooted do the following : - Click
Start > Controlpanel - Click on "Date, Time, Language, and Regional
Options" - click on "Add Other Languages" or "Regional and Language options"
and a small window will pop up

- first tab "Regional Options" fill in your country - second tab "Languages"
choose your own language - third tab "Advanced" optional (just leave as is)
Next hit apply and ok etc and reboot your pc again. Your windows will now be
in your own language ==============
Special Note :
============== MUI can take up to 15-30 minutes to install If you just want
to install your own language in stead of all of them do this : - Skip the
MUI install from WPI
- Upon first reboot go to the dvd by right clicking on it and select open
- Browse to the folder "Retestrak/MUI
- Double click MUISETUP.EXE
- Install your own language and your done
- Dont forget to reboot ;)

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : N/A

Dato : 28-01-07 10:32

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 10:32

"Nørd" <Nørd@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Ja her.
>
> http://www.torrentportal.com/details/657274/MUI.torrent.html
>
> N.
>Jep og mange andre stedder, er lige ved at hente en på 4 GB ,
ellers mange tak for det, nu skal det prøves , men ser ud til at den jeg
henter kræver win xp på Engelsk, så det må en af mine venner prøve , da jeg
ikke har en .

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 14:00

"Nørd" <Nørd@c.dk> skrev :

>Ja her.
>
>http://www.torrent ....

Hold venligst jeres warez ude fra en gruppe, der gerne skulle
være seriøs.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 14:03

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hold venligst jeres warez ude fra en gruppe, der gerne skulle
> være seriøs.

Hvis du holder dit hellig pis væk så skal jeg tænke over det .

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 14:07

> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du holder dit hellig pis væk så skal jeg tænke over det .
Og hvor ved du egentligt fra at det er warrez , der er masser af torrent som
er helt 100% lovligt at hente , så vis mig lige hvor det står at denne fil
er warez

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 14:48

> [...]

>er helt 100% lovligt at hente , så vis mig lige hvor det står at denne fil

Hvis det er lovligtm så må den kunne hentes fra et mere normalt
sted, f.eks. MS.

Og nej, en MUI-pakke/licens er ikke gratis.

Det er ikke en diskussion for eller imod brug af warez, men blot,
at det ikke hører hjemme i en dk.edb.*-gruppe.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 14:49

> Hvis det er lovligtm så må den kunne hentes fra et mere normalt
> sted, f.eks. MS.
>
> Og nej, en MUI-pakke/licens er ikke gratis.

Kom med et link der viser din påstand

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 15:36

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev :

>Kom med et link der viser din påstand

I lige måde.

http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx#MUIques6

F.eks. prisen på en OEM-version.

http://odin.emini.dk/demo/product_card.php?prod_nr=E85-04137

Nederst på

http://www.it-lighthouse.dk/default.asp?i=92

http://en.wikipedia.org/wiki/MUI

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 15:47

> I lige måde.

> [...]
For det første er der ingen win xp med ned i den jeg henter , og for det
andet så tror jeg slet ikke at der er en eneste der kan se hvad det er , der
er regler for dette, men kom med et link hvor man kan købe den pakke jeg
taler om uden xp , så jeg kan se at det jeg henter er ulovligt ,

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 16:23

> [...]

>er regler for dette, men kom med et link hvor man kan købe den pakke jeg
>taler om uden xp , så jeg kan se at det jeg henter er ulovligt ,

»SUK«

Den kan fås gratis fra sin softwareleverandør, *hvis* man har en
OSL-licens, som der står nævnt flere steder.

Uden en OSL-licens er den ikke lovlig.

Og jeg venter så på et bevis fra dig om, at den er lovlig at
bruge uden og gerne med et link, hvor den kan downloades mere
officielt.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 16:51

> »SUK«
>
> Den kan fås gratis fra sin softwareleverandør, *hvis* man har en
> OSL-licens, som der står nævnt flere steder.
>
> Uden en OSL-licens er den ikke lovlig.
hvor står det

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 19:10

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev :

>hvor står det

På de links jeg har givet, f.eks.

http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx#MUIques6

Slut herfra.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 19:18

> På de links jeg har givet, f.eks.
>
> http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx#MUIques6
>
> Slut herfra.

Der er ikke en skid,

Fra : Henrik Hartig

Dato : 28-01-07 19:25

Ricko. wrote:

> Der er ikke en skid,

Er det en måde at sige "tak for hjælpen" på?
/henrik

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-07 19:37

"Henrik Hartig" <henrik.hartig@varmmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det en måde at sige "tak for hjælpen" på?
> /henrik
Ja ,

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 28-01-07 23:30

Jo dette.

How can I acquire Windows MUI?
The Windows XP/2000 MUI is sold only through Volume Licensing programs
such as the Microsoft Open License Program (MOLP / Open), Select, and
Enterprise agreement (or with a new computer as an OEM version at
customer request). It is not available through retail channels.

For folk der kan læse engelsk fremgår det tydeligt at det ikke er
gratis.
Hint: Sold betyder sælges, solgt.

Fra : Ricko.

Dato : 29-01-07 07:07

> [...]
> customer request). It is not available through retail channels.
>
> For folk der kan læse engelsk fremgår det tydeligt at det ikke er

ja det har jeg set , men så har du måske ikke set at det er med en xp eller
2000, og ikke alene

Fra : Ricko.

Dato : 29-01-07 07:27

> ja det har jeg set , men så har du måske ikke set at det er med en xp
> eller 2000, og ikke alene
Så kom med et link til et sted man kan købe MUI alene uden xp , så kan vi
tale om det ,

Fra : Hans

Dato : 29-01-07 11:36

> "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Så kom med et link til et sted man kan købe MUI alene uden xp , så kan vi
> tale om det ,

Du godeste, hvor er Ricko dog klog.

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 13:26

http://www.load.dk/pic/picstor.php?id=285&katid=

Fra : N_B_DK

Dato : 30-01-07 10:52

In news:45bdcec4$0$52173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans <hans@susaa.xx> typed:
> Du godeste, hvor er Ricko dog klog.

Han er seriøst dummere end snot, måske man skulle kontakte APG bare for han
kunne lære at bruge hovedet og ikke være så hamrende hjernedød.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 29-01-07 12:53

Der står ganske rigtigt at MUI også kan købes sammen med en OEM
version (af XP/WIN2000).
Nøgleordet er OGSÅ. dvs at normalt sælges den uden en XP/WIN2000
licens. Og nej jeg kan ikke give dig et link til hvor den sælges da
den som du fik at vide tidligere (og fremgår af nedenstående) kun
sælges til firmaer.

Fra : Ricko.

Dato : 29-01-07 13:16

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> licens. Og nej jeg kan ikke give dig et link til hvor den sælges da
> den som du fik at vide tidligere (og fremgår af nedenstående) kun

Men nu prøver vi den jeg hentede og ser om det virker (og lader som om det
er en demo) så kan man jo altid smide skiven ud bagefter ,men så er det
prøvet ,

Fra : John

Dato : 29-01-07 13:18

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Så kom med et link

Måske kan du bruge dette:

This download is a single tool to identify and change language,
keyboard, and regional settings for Microsoft Windows, Microsoft
Internet Explorer, and Microsoft Office 2003 programs:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=cc37e08c-1019-4ae8-a258-0d5412876dec&DisplayLang=en

Mvh John

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-01-07 18:25

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev :

>This download is a single tool to identify and change language,
>keyboard, and regional settings for Microsoft Windows, Microsoft
>Internet Explorer, and Microsoft Office 2003 programs:

Det ændrer ikke sproget i en Windows/Office, men blot
tastatursproget.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : mogens

Dato : 31-01-07 23:16

@Paul Østerby Sørensen

Lad være med at sige at jeg har sænket niveauet i denne gruppe fordi
jeg har kritiseret indholdet af en signatur! Det er et ækelt budskab
og længere er den egentlig ikke.
Når jeg læser denne NG på web kan jeg da ikke sortere noget som helst
fra, og det værste er at jeg er nødt til at læse noget af det for at
kunne konstatere at det er irrelevant, så resten kan springes over.
Derfor giver jeg fanden i hvor fredslyst en signatur er per se.
Og endelig ved jeg ikke hvorfra du får den ide, at jeg skulle forsøge
at udøve nogen form for censur. Jeg benytter *min* ytringsfrihed (som
statsministeren ville have sagt det) til at kommentere andre
debattørers indlæg, og det kan jeg jo dårligt gøre uden at forholde
mig til indholdet! Vel? Om jeg så har en kluntet stil, må vel bare
tilskrives min mangelfuldhed sådan i al almindelighed - det skal vel
ikke fratage mig retten til at ytre mig. Derimod synes jeg godt at du
kunne udvise lidt større taktfuldhed i din kritik, over for os
stakkels fjolser.
Så håber jeg bare at du forstår nærværende indlæg - så vil noget da
være lykkedes for mig!

hilsen mogens

Fra : mogens

Dato : 31-01-07 23:34

@Paul Østerby Sørensen

[...]

(3. forsøg på at sende - håber der kun er kommet et eksemplar)

Fra : mogens

Dato : 01-02-07 22:12

@Paul Østerby Sørensen

> [...]
>undervisning i religion men nu er jeg jo også lidt halvgammel. det
>essentielle i kristendommen er tilgivelsen altså lad den uden synd kaste den
>første sten og jeg tilgiver dig gå og synd ikke mere. Men de højtråbende er
>gammeltesttamentlige, kvinder skal tie i forsamlingen og hvis du ikke er af
>samme holdning som mig så er du at betragte som en fjende og må behandles
>som sådan. Men disse betragtninger har vel ikke noget med Windows at gøre så
>jeg vil betragte disse mine ord som de sidste i denne sag fra min side.

Du kan da ikke bare fyre en påstand om islamofobi af og så afslutte
med en bemærkning om at disse var dine sidste ord i tråden! Enten
skulle du have slået bremsen i før bemærkningen om islamofobi, eller
stå ved dine ord. Du kan ikke på en gang anføre en bemærkning og
samtidigt dømme den irrelevant for NG'en. Så sætter du dig mellem to
stole.
Jeg er nødt til at forholde mig realistisk til dit indlæg. Det vil
dels sige at du finder at betragtningerne om islamofobi faktisk *er*
relevante for NG'en, og dels at jeg, og andre, skulle være
islamofobiske. Sådan.

Jeg gør et lille nummer ud af det fordi jeg faktisk undrer mig over
din påstand om islamofobi. Der er blevet stillet spørgsmål ved
religiøse (signatur)-ytringers relevans for denne NG. Og fremdeles er
der blevet stillet spørgsmål ved grænserne for deres indhold. Altså om
man kan tillade sig at fordømme andre mennesker, blot fordi det gøres
i en signatur. Jeg har i en konkret henvisning kaldt noget sådant
ækelt. Andre har givet mindre kraftigt udtryk for lignende. Men derfra
til islamofobi - altså frygt, eller afsky, for hele religionen islam
og dens udøvere - er der da et spring af astronomiske (religiøse?)
dimensioner! Hvis du mener noget andet så må jeg altså bede om nogle
konkrete citater fra tråden, for jeg kan simpelthen ikke se sagen
anderledes.

Ellers synes jeg at dine betragtninger om kristendom, især det om
tilgivelse, lyder fornuftige. Dog må man ikke misforstå dogmet om
tilgivelse således at udslettelsestruende angreb accepteres - det er
simpelthen ikke hvad der menes. Og selvom kristendommen med dens bud
om næstekærlighed er islam suverænt overlegen, så må man heller ikke
glemme at kristendommen har vundet verdensomspændende udbredelse ved
gemen voldsudøvelse - det modsatte af netop næstekærlighed. Det kan
man jo dårligt fortænke taberne (af religionskrigen) i at protestere
imod. Men de skal til gengæld ikke benytte vores næstekærlighed og
vores ytringsfrihed til at bekæmpe os med had og ondskab. Istedet skal
de selv blive næstekærlige - eller prøve på det (som os andre, suk) -
og så skal de selv ytre sig frit. Blive os. <- "os": Det har
tihvertifæls noget med computere at gøre! :)

hilsen mogens

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 31-01-07 23:44

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> posting:

>Hvis det er lovligtm så må den kunne hentes fra et mere normalt
>sted, f.eks. MS.

Håber ikke Opera er blevet ulovlig på trods af, den kan hentes fra
http://torrent.opera.com/

Se i øvrigt
http://da.wikipedia.org/wiki/Bittorrent#Eksempler_p.C3.A5_anvendelse

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 01-02-07 10:37

Som du selv skriver kommer linket fra opera.com.
og ikke fra f.eks. piratebay.com.
I det forhåndenværende eksempel med MUI vil du kunne se at der ikke er
noget download link fra Microsoft hvor almindelige brugere kan hente
det.

Fra : mogens

Dato : 30-01-07 18:21

Det er en overordentlig ubehagelig tone som nogle bruger i denne tråd.
Fy skam sig Hans, El Guapo og N_B_DK, især sidstnævnte.
Når der bliver gjort opmærksom på at det er muligt at skifte
sprogversion i WinXP så ligger det helt og holdent inden for rammerne
af denne gruppe (fundats).
Så bliver der med et link henvist til en torrent med netop det program
der kan skifte sprogversionen. Dette krænker på ingen måde bemeldte
rammer, men er helt relevant og en høflighed over for læserne af
tråden. Der er ingen konflikt mellem Microsofts juridiske krav og
indehavere af en ikke-betalt version af noget af deres software. Det
springende punkt er om softwaren er installeret med licens, og dette
spørgsmål er et anliggende mellem bemeldte parter. Det er derfor
komplet irrellevant når Kerim Ellentoft bringer det på bane i relation
til gruppens formål. Der er forskel på at henvise til en torrent og på
at diskutere omgåelse af licenskrav og den slags - kun det sidte er
warez-diskussion.
Jeg kunne helt apropos få lyst til at spørge Kerim Ellentoft om
hvilken relevans han selv synes at hans spam-agtige kommentarer
angående islam, har for denne gruppe? Det tror jeg rent faktisk, at vi
er en hel del, der har meget svært ved at forstå og har meget større
anfægtelser imod, af årsager som nævnt ovenfor.

hilsen mogens

Fra : Hans

Dato : 30-01-07 20:25

"mogens" <langballe75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvorfor skal jeg skamme mig over, at jeg skriver, at hr. Ricko er klog.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 01-02-07 00:36

mogens wrote:

> [...]
> er en hel del, der har meget svært ved at forstå og har meget større
> anfægtelser imod, af årsager som nævnt ovenfor.

Tjaa. Hr. Ellentofts signatur er helt efter foreskrifterne og det bliver
betragtet som dårlig netikette at kommenterer hvad man skriver i en
signatur der overholder retningslinjerne.

mvh
Henning

Fra : Henrik Hartig

Dato : 01-02-07 00:57

Henning Præstegaard wrote:

> [...]
> betragtet som dårlig netikette at kommenterer hvad man skriver i en
> signatur der overholder retningslinjerne.

Kerim
(Sura 3, vers 87)

> Tjaa. Hr. Ellentofts signatur er helt efter foreskrifterne

hmmm.
At skrive andre end Islam er tabere, skulle være "efter forskrifterne".
hmm

Gad vide om nedenstående signatur ville være efter forskrifterne?
"Vi må udrydde jøderne (Tysk: Wien mussien jude ausrotten)"

/henrik /(altså ingen af citaterne!!)

Ærlig talt Henning. Jeg synes med rette at Mogens føler sig provokeret...

Fra : mogens

Dato : 30-01-07 20:49

@Hans

>Hvorfor skal jeg skamme mig over, at jeg skriver, at hr. Ricko er klog.

Ja, det er jo nok fordi det er svært ikke at opfatte det som andet end
en sarkasme. Nedenfor følger den sekvens hvori din kommentar indgår:

>Du godeste, hvor er Ricko dog klog.

Kan du godt se det selv? Det henviser til intet!
Det er i sig selv ret uskyldigt, men som du jo også kan se så er
niveauet bare eskaleret nedad siden. Jeg kan godt forstå hvis du ikke
føler dig alt for ramt - det samme kan man vel sige om El Guapo. Men
helt ærligt! Du kunne måske også bare lade være med at være så
uskyldig - det er barnagtigt og det er sku ikke til at holde ud.

hilsen mogens

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 31-01-07 19:34

@Hans

> [...]

helt ærligt! Du kunne måske også bare lade være med at være så
uskyldig - det er barnagtigt og det er sku ikke til at holde ud.

Kære Mogens nu har du sænket eller rettere forsøgt at sænke niveauet i denne
newsgruppe ved at kritisere folks fredslyste korekte signaturer, hvis du
ikke var klar over det så må du skrive hvad du vil i din signatur hvis den
ellers overholder reglerne som f.eks. spamfigters udsendte spam ikke gør.
Hvis du er utilfred med nogen af skribenterne her står det da dig frit for
at sortere dem fra hos dig selv, men dine kluntede forsøg på at indføre en
slags censur vil og skal ikke lykkes dig
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Henrik Hartig

Dato : 31-01-07 20:12

Paul Østerby Sørensen wrote:
> Kære Mogens nu har du sænket eller rettere forsøgt at sænke niveauet i denne
> newsgruppe ved at kritisere folks fredslyste korekte signaturer,

> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Kære Paul
Kan virkelig ikke se det fredslystne i Kerim's signatur.. At man er
"taber", fordi man ikke vil bekende sig til Islam.
Måske du kan hjælpe mig...?

/henrik
... Kristen af sind og ateist af tro..

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 31-01-07 21:06

> [...]
> Kan virkelig ikke se det fredslystne i Kerim's signatur.. At man er
> "taber", fordi man ikke vil bekende sig til Islam.

Uanset om man kan lide signaturen eller ej er det en korrekt signatur, man
må skrive hvad man vil uanset om man er af den rigtige tro asatro, kristen
hindu muslim fasist kommunist eller andet
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Henrik Hartig

Dato : 31-01-07 21:08

> [...]
> må skrive hvad man vil uanset om man er af den rigtige tro asatro, kristen
> hindu muslim fasist kommunist eller andet

Det var slet ikke det jeg spurgte dig om...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-07 21:16

Den 31-01-07 20.11 skrev Henrik Hartig følgende:

> Kan virkelig ikke se det fredslystne i Kerim's signatur..

Med "fredslyste" mente Paul "fredet". Signaturen et et helligt sted (pun
intended), hvor man kan skrive hvad man vil. Dem, som kritiserer en
signatur, er dem som bryder freden. Undtagelsen herfra er naturligvis
den sædvanlige tampen af brugere af den gratis udgave af Spamfighter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Løs Sudoku-opgaver på computeren. Du kan også få hjælp til trykte opgaver.

Fra : mogens

Dato : 01-02-07 04:21

@De Stødte Etiketter

En signatur er sådan en slags brevhoved, bare i bunden. Man kan anføre
uddybende oplysninger om sig selv, angive webadresser, citater der
siger noget om en selv (selvom de vel egentlig mere siger noget om den
man citerer). Og hvad ved jeg!? Slawet er nogenlunde frit. Men man må
af hensyn til andre - af hensyn til etiketten om man vil - ikke udtale
sig nedladende om andre, ikke benytte et uhøvisk sprog og alt det der.
Signaturen er altså ikke et fristed til at holde en mudderkastning
kørende.

Når jeg så kommenterer Kerim Ellentofts signatur, så er det
naturligvis fordi jeg opfatter den som nedsættende og krænkende, og et
brud på etiketten. Og netop fordi den peger på mig, og andre
trediemænd forstås, og altså *uden* at have nogen relevans til trådens
emne(r), så er jeg nødt til at reagere på den. Mage til uforskammethed
skal man lede længe efter.

Se bare:

>Kerim
>»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
>af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
>(Sura 3, vers 87)

Historien (og religionerne) er fulde af nedsættende bemærkninger om
andre grupper end ophavs-mandens/mændenes egen. Dem kan man da ikke
bare citere efter forgodtbefindende og så påberåbe sig ytringsfrihed
med henvisning til en regel (netiketten) der jo har til formål at
beskytte alle ligeligt.

hilsen mogens

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 01-02-07 08:32