så nogen mon
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-06-01 14:07

Var der mon nogen der så hele tv- udsendelsen om dyrterapeuten på tv 2 kl. 21 i går og som har optaget den på video ....?? jeg så desværre kun det sidste kvarter og ved ikke om udsendelsen evt. genudsendes ...og ville være meget glad hvis nogen evt. ville lave en kopi af deres videobånd og jeg så kan købe denne kopi...

MVH Ami

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-06-01 20:41

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Var der mon nogen der så hele tv- udsendelsen om dyrterapeuten på tv 2 kl. 21 i går og som har optaget den på video ....?? jeg så desværre kun det sidste kvarter og ved ikke om udsendelsen evt. genudsendes ...og ville være meget glad hvis nogen evt. ville lave en kopi af deres videobånd og jeg så kan købe denne kopi...

> [...]

Hej anne-marie

Jeg har båndet den, men ikke 2 video'er - hvis du kender en der kan
trække en kopi, er du velkommen til at låne båndet.

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-06-01 22:01

også mig, også mig.

Hvis det ikke lykkedes kan vi måske opfordre TV2 til at genudsende
udsendelsen.

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Bettina

Dato : 29-06-01 07:11

det var allerede en genudsendelse, men måske kommer den igen til næste
sommer, når de ikke har andet at vise

Bettina