MS Windows
briani 27239
ie7 faneblade forsvinder når jeg lukker ne~
Fra : HPA3

Dato : 27-01-07 10:10

vh hpa

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-01-07 10:24

Den 27-01-07 10.10 skrev HPA3 følgende:
> ie7 faneblade forsvinder når jeg lukker ned, hvor slår jeg det fra ?

Kan du forklare lidt nærmere, hvad du mener?

Er det når du lukker IE7 eller Windows?

Og hvordan forsvinder de? Reelt skulle de jo gerne forsvinde, når du
lukker programmet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 27-01-07 14:20

Følgende er skrevet af HPA3:
> vh hpa

Klik på "Home" symbolet, og vælg at de faneblade du har åben nu, åbnes
næste gang du start IE7.
...::JMJ::..

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-01-07 15:09

On 27 Jan 2007 01:10:25 -0800, "HPA3" <rodney44@otenet.gr> wrote:

>vh hpa

Forstår ikke helt dit problem, prøv at forklare bedre.

Hvis det kun er det enkelte faneblad du vil lukke, er der et kryds på
det. Trykker du på det lukker det enkelte blad.

Trykker du på det røde kryds, beder du hele programmet om at lukke, og
det lukker alle sider.

--
Slet transportmidlet før dk
__o