MS Windows
briani 27239
RegEdit
Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 26-01-07 21:25

Hej.

WinXP SP2 alle opdateringer.

Findes der et program der nemt kan rydde op i domænenavne i
registreringsfilen?

De findes bla. her:

hkey_current_user\software\microsoft\windows\currentversion\internet
settings\zonemap\domains

Jeg ved man kan i IE7, men det er besværligt

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Ole C

Dato : 27-01-07 02:33

Asbjørn M. Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
> settings\zonemap\domains
>
> Jeg ved man kan i IE7, men det er besværligt

Jae, nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener med "rydde op" i den
forbindelse. Men dem du omtaler kan jeg se under
Internetindstillinger>Sikkerhed>Klassificerede websteder>Websteder - og der
kan jeg fjerne dem enten enkeltvis eller dem alle på en gang. Men det gør
jeg ikke, for de ligger der fordi det er websteder der kun giver problemer -
og er i mit tilfælde skrevet på listen af Spybot og SpywareBlaster.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 27-01-07 10:33

Ole C skrev:

> [...]
> Internetindstillinger>Sikkerhed>Klassificerede websteder>Websteder - og
> der kan jeg fjerne dem enten enkeltvis eller dem alle på en gang. Men det

Vil du ikke lige være sød og fortælle mig hvordan du fjerner dem alle på en
gang, for jeg kan ikke?

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Ole C

Dato : 27-01-07 12:58

Asbjørn M. Nielsen skrev blandt andet:

> Vil du ikke lige være sød og fortælle mig hvordan du fjerner dem alle
> på en gang, for jeg kan ikke?

Hmm, - det er nok her du skal skifte til gruppen
"dk.internet.software.browser" for at få bedre hjælp.
Mente at kunne huske at det foregår på samme måde som filhåndtering i for
eksempel Stifinder, ved at markere den øverste på listen og derefter den
nederste med samtidigt tryk på Shift-tasten. Men jeg kan godt se nu, at det
ikke virker.

Fra : gb

Dato : 27-01-07 12:56

=?ISO-8859-15?Q?Asbj=F8rn_M._Nielsen?= <asbjorn@lite.invalid> wrote
in news:mn.da787d71caa3e0ca.67524@lite.invalid:

> Vil du ikke lige være sød og fortælle mig hvordan du fjerner dem
> alle på en gang, for jeg kan ikke?

fdisk?

--
GB