MS Windows
briani 27239
Windows update problem
Fra : A.N.

Dato : 25-01-07 20:24

Hej gruppe

Har fået et update problem, efter ny installering af XP Home gik det fint
med alle opdateringerne incl. ie7, men så ville jeg lige tjekke om der var
kommet yderligere opdateringer, så kunne jeg ikke komme ind på Update?
Problemet er når jeg kommer til valget hurtig eller brugerdefineret, og jeg
vælger brugerdefineret, men så skriver den" Filer der kræves for at bruge
Windows Update, er ikke registeret eller installeret på computeren længere.
Sådan forsætter du:
1. Registrer eller installer filerne for mig (Anbefales)
2: Giv mig mulighed for at læse om flere trin, der muligvis kræves for at
løse problemet."

Jeg har prøvet alt uden at det hjælper, den bliver ved med at komme med
dennne besked?

Er der nogen som har haft samme problem, og som kender en løsning?

På forhånd tak

Axel

Fra : John

Dato : 25-01-07 21:37

"A.N." <axelnospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gik det fint med alle opdateringerne incl. ie7, men så ville
> jeg lige tjekke om der var kommet yderligere opdateringer, så

Måske kan du finde en løsning her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;818018

Mvh John

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 26-01-07 20:19

On Thu, 25 Jan 2007 20:24:00 +0100, A.N. wrote in
dk.edb.system.ms-windows
<45b903c7$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

>1. Registrer eller installer filerne for mig (Anbefales)
>2: Giv mig mulighed for at læse om flere trin, der muligvis kræves for at
>løse problemet."

Jeg har haft samme problem.

Vælg løsning 2: og se nederst på siden hvor der er en link til
løsningen.

Det er noget med at du skal registrere en .dll fil ved start => kør.
Kopier teksten og sæt den ind i tekstfeltet under kør og tryk OK. Så
virker det igen.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen