MS Windows
briani 27239
Defragmenter - og luk computeren efterfølg~
Fra : laxxe@nospam.dk

Dato : 25-01-07 15:46

Er det muligt at sætte computeren i gang med at defragmentere, og få
den til automatisk at lukke efterfølgende? Det undrer mig, at
programmet ikke har indbygget denne feature - men måske kan det lade
sig gøre via en .BAT-fil?

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 19:42

laxxe@nospam.dk wrote:
> [...]
> den til automatisk at lukke efterfølgende? Det undrer mig, at
> programmet ikke har indbygget denne feature - men måske kan det lade

Du har ret, der mangler en "luk ned bagefter" -option.
Men man kan klare den med følgende 2-linier i en
..BAT-fil:

defrag c: -v
shutdown -s -f

-E.G.

Fra : Per

Dato : 25-01-07 21:08

<laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
[...]

DET her program kan lukke PC´en på et givent tidspunkt eller afhængigt af
cpu belastning mv.
http://www.tinnes.org.uk/

Se timed shutdown.

Et genialt lille gratis program.