MS Windows
briani 27239
Mov filer
Fra : Pico

Dato : 24-01-07 18:00

Jeg har lige fået nogle mov filer, jeg ved godt det er QuickTime der
afspiller dem, men jeg er ikke meget for at installere QuickTime, det er
efter min mening et program der vil "overtage" hele maskinen. Det er et være
roderi at rydde op efter det, bare at få den til kikke at proppe op i
"urlinien" tager som regel lang tid.
Er der nogen der kender et, helst lille, program der kan afspille mov ?
Jeg regner med det er den rigtige gruppe ellers får jeg det garanteret at
vide

Pico

Fra : Bc

Dato : 24-01-07 18:31

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kender et, helst lille, program der kan afspille mov ?
> Jeg regner med det er den rigtige gruppe ellers får jeg det garanteret at

ITunes kan også afspille dem, du kan jo fravælge QuickTime hvis du
installerer det.

Bc

Fra : Skak

Dato : 24-01-07 18:32

Pico formulerede:
> [...]
> ?
> Jeg regner med det er den rigtige gruppe ellers får jeg det

QuickTime Alternative
http://www.codecpackguide.com/quicktimealt.htm

Fra : Pico

Dato : 24-01-07 21:58

Skak wrote:
> Pico formulerede:
>
> QuickTime Alternative
> http://www.codecpackguide.com/quicktimealt.htm

Takker, jeg har hentet Lite udgaven og det virker perfekt.
Pico

Fra : emj

Dato : 24-01-07 18:37

Pico skrev:

>Er der nogen der kender et, helst lille, program der kan afspille mov ?

Måske du skulle overveje et program som f.eks.
Digital Media Converter
Det kan konvertere dine Quicktimefiler til mp3 eller mpeg
Hilsen emj

Fra : Skak

Dato : 24-01-07 18:55

emj formulerede:

> Måske du skulle overveje et program som f.eks.
> Digital Media Converter
> Det kan konvertere dine Quicktimefiler til mp3 eller mpeg

Som fylder ad pommern til og koster 40
dollars.
System Requirements minimum 100 MB
free hard disk space.

Det jeg foreslog bruger Windows egen media
player og fylder *kun* 427 k og så koster det
*gratis*

Fra : emj

Dato : 24-01-07 22:43

Skak skrev:

>Det jeg foreslog bruger Windows egen media
>player og fylder *kun* 427 k og så koster det
>*gratis*

Korrekt, men skal man f.eks lave en DVD, hvor man gerne vil have en
blanding af stillbilleder og småfilm fra digien på, så dur hverken
*.mov eller *.WMA filer.

Hilsen emj

Fra : Skak

Dato : 24-01-07 23:39

emj formulerede:

> Korrekt, men skal man f.eks lave en DVD, hvor man gerne vil have en
> blanding af stillbilleder og småfilm fra digien på, så dur hverken
> *.mov eller *.WMA filer.

Spørgsmålet gik ikke på at lave en masse
udensoms, men at afspille .mov filer og
dertil er dit program forslag det samme
som at skyde gråspurve med kanoner

Fra : kk

Dato : 25-01-07 19:09

> [...]
> Er der nogen der kender et, helst lille, program der kan afspille mov ?
> Jeg regner med det er den rigtige gruppe ellers får jeg det garanteret at

Her: > http://www.erightsoft.net/home.html
finder du "Super" som kan konvertere.