MS Windows
briani 27239
Quick start ikon forsvundet
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 23:54

Hej

Min Outlook express ikon er forsvundet fra quick start gruppen (venstre side
af skærmen, ved siden af Start) - jeg fik vist flyttet den ud på
skrivebordet og slettet den ved ey uheld).

Jeg har prøvet at flytte den ned igen - uden held. Hvordan får jeg ikonet
der ned igen? Nogle gode råd?

Hilsen
Drus

Fra : knudsen

Dato : 23-01-07 00:17

"Drus" <drusATmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrivebordet og slettet den ved ey uheld).
>
> Jeg har prøvet at flytte den ned igen - uden held. Hvordan får jeg ikonet

Hej
Højreklik på proceslinjen - Egenskaber/Menuen Start/Tilpas/Vis i Menuen
Start
sæt flueben i E-mail - klik på OE ikonet og træk det ned i Hurtig Start

--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-07 00:31

Hej Knudsen

Der var allerede flueben i E-mail - og der stod Outlook Express i ruden. Men
det lykkedes at genskabe ikonen i hurtig start. Tak for hjælpen!

Hilsen
Drus

Fra : knudsen

Dato : 23-01-07 00:34

> [...]
>
> Der var allerede flueben i E-mail - og der stod Outlook Express i ruden.
> Men det lykkedes at genskabe ikonen i hurtig start. Tak for hjælpen!

SelvTak

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-07 20:15

Du kan også finde mappen
c:\documents and settings\-dit brugernavn-\application
data\microsoft\internet explorer\quick launch
og selv bestemme hvad du vil have liggende i hurtig start.

Mvh. Per