MS Windows
briani 27239
"Hold" knap til tastatur (deaktivering af ~
Fra : Johs

Dato : 22-01-07 21:01

På min iPod har jeg en knap der hedder "hold" når denne er aktiveret kan
man ikke trykke på nogen af knapperne. Findes der ikke til tilsvarende
program til winXP så man kan deaktivere keyboardet med sin mus?

Mvh
Johs

Fra : Hans

Dato : 22-01-07 21:21

"Johs" <adqwe@asd.com> skrev i en meddelelse
> På min iPod har jeg en knap der hedder "hold" når denne er aktiveret kan
> man ikke trykke på nogen af knapperne. Findes der ikke til tilsvarende
> program til winXP så man kan deaktivere keyboardet med sin mus?

Hvor tit løber du rundt med et Windows XP-tastatur i lommen?

Fra : Johs

Dato : 23-01-07 14:47

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> "Johs" <adqwe@asd.com> skrev i en meddelelse
>>
> Hvor tit løber du rundt med et Windows XP-tastatur i lommen?

altid, men jeg er måske den eneste? Ideen er at jeg som regel har
bøger,kopper, eddikesyre etc til at ligge og flyde oven på mit keyboard og
så kunne det være rart hvis man havde en hold-knap funktion.

Fra : Max

Dato : 23-01-07 08:10

Hej Johs

> kan man ikke trykke på nogen af knapperne. Findes der ikke til
> tilsvarende program til winXP så man kan deaktivere keyboardet med
> sin mus?

Måske sådan noget vil løse opgaven for dig ?

http://www.rixler.com/computer_lock_up.htm

Mvh Max