MS Windows
briani 27239
Group member LogMeIn ?
Fra : Klauss

Dato : 20-01-07 18:01

PC Wizard 2006 fortæller at der er en LogMeInRemoteUser under
administratorgruppen.
Jeg har engang haft Logmein installeret man har fjernet det igen.

Betyder det noget sikkerhedsmæssigt og hvordan får jeg fjernet den ?

Local Group Information :
Group Member : Administrator
Group Member : MitNavn
Group Member : LogMeInRemoteUser

Fra : Bjarne Chr

Dato : 20-01-07 18:52

"Klauss" <nejtak@spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> administratorgruppen.
> Jeg har engang haft Logmein installeret man har fjernet det igen.

Kan du ikke slette ham prøv i Start Kør skriv Kopier " control
userpasswords2 " uden " " Du kan også slå invitation til fjernsupport fra i
Denne Computer Egenskaber.
Bc