Hvem har DMX1024 og W2k?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-06-01 13:15

Hej
Jeg ville høre hvilek ndriver i bruger til subj?
Jeg synes ikke jeg kan få det til at lyde optimalt.
Lyder glimreende under W98.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Jesper Moltke Sørens~

Dato : 28-06-01 15:15

Jeg bruger den der fulgte med på cd'en...den virker fint...og lyder fint
/Jesper

Fra : Peter Rinder

Dato : 28-06-01 17:13

Jeg har dl'et Terratecs wme-drivere på deres hjemmeside, og de kører fint.
Kørte før med de drivere der fulgte med som også virkede upåklageligt.
Det ville måske hjælpe, hvis du kunne uddybe hvad "ikke optimalt" betyder.

/Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-06-01 22:48

On Thu, 28 Jun 2001 18:13:27 +0200, "Peter Rinder" <prin00@kom.auc.dk>
wrote:

> [...]
>Kørte før med de drivere der fulgte med som også virkede upåklageligt.
>Det ville måske hjælpe, hvis du kunne uddybe hvad "ikke optimalt" betyder.
Ja ved det
Lyden er mindre fyldig - ikke så meget rumklang.
Jeg har heller ikke SoundFusion som jeg mener plejer at cære
installeret? Det svarer vel til Mixeren i W98.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Peter Rinder

Dato : 29-06-01 03:42

Jeg har ihvertfald SoundFusion installeret nu i W2K.
Prøv at se om du kan finde driveren ellers kan du få den af mig.

/Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-06-01 19:55

On Fri, 29 Jun 2001 04:42:05 +0200, "Peter Rinder" <prin00@kom.auc.dk>
wrote:

>Jeg har ihvertfald SoundFusion installeret nu i W2K.
>Prøv at se om du kan finde driveren ellers kan du få den af mig.

Jeg har driveren både den der følger med og den på Terratec's hp.
Men SoundFusion ken jeg ikke lige finde. kan man få den særskilt?

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk