MS Windows
briani 27239
Microsoft Media Center
Fra : Per-M

Dato : 19-01-07 18:33

Davs,

Jeg har en Acer Idea 500 og den kører sådan set fint, men det ærger mig at
den hver nat kl. 02.46 starter for at opdatere et eller andet der har med
den digitale antenne at gøre - det kan være programguide eller hvad ved jeg.

Jeg har to muligheder.

Enten spotter jeg og forlægger den aktuelle tjeneste, kan imidlertid ikke
finde den.
Eller jeg indsætter et job der sætter maskinen til bage i dvale igen kl.
03.00. Den kode der udløser dvale må være til at finde. Men hvem kender den?

MVH

Per

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-01-07 02:57

Per-M skrev:

> det ærger ig at den hver nat kl. 02.46 starter for at
> opdatere et eller andet der har med den digitale
> antenne at gøre - det kan være programguide
> eller hvad ved jeg.

Sådan en automatisk opdatering kan altid slås fra,
det drejer sig ku om hvordan.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-07 17:11

Per-M skrev:

> [...]
> 03.00. Den kode der udløser dvale må være til at finde. Men hvem kender den?

Jeg havde samme problem, og har omsider fundet ud af
hvad der foregår: Jeg havde meget fornuftigt -
syntes jeg - sat den til at opdatere programguiden
"når den fik forbindelse" (eller lignende). Det skal
man bare lade være med; det tager kun et øjeblik
hvis det er nødvendigt at opdatere manuelt.

Niels

Fra : Per-M

Dato : 22-01-07 16:56

Davs Niels
Lyder som om det er det jeg skal - nu har jeg imidlertid støvet menuerne
igennem og kan ikke rigtig se hvor det er jeg skal gøreindgreb for at undgå
denne automatiske opdatering. Kan du hjælpe mig på vej?

MVH

Per Münster