MS Windows
briani 27239
Konto i Windows XP
Fra : Mikkel

Dato : 19-01-07 09:58

Hej,

Lige når jeg har installeret Windows XP Pro er der under Documents and
Settings
2 Konti, nemlig All Users og så Mikkel.

Efter jeg så har kørt installeringen af SP2 filen og har genstartet et par
gange ser det
således ud.

All Users
Default User
LocalService
NetworkService
Mikkel

Det er jo ikke fordi de 3 nye mapper fylder noget, det irreterer mig bare at
de kommer.

Er der nogle her der ved hvad betydning de har, hvorfor de kommer og om man
kan forhindre
at de kommer, evt. fjerne dem.

Hilsen
Mikkel

Fra : Bjarne Chr

Dato : 19-01-07 10:27

"Mikkel" <MikkelM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at de kommer.
>
> Er der nogle her der ved hvad betydning de har, hvorfor de kommer og om

Du har nok slået vis operativsystemfiler til. Stifinder / Funktioner /
Mappeindstillinger / Vis / sæt flueben i skjul beskyttede
operativsystemfiler så forsvinder LocalService og NetworkService Det er vist
ikke nogen god ide at slette nogen af dem. Jeg ved heller ikke om man kan.

Bc

Fra : emj

Dato : 19-01-07 10:30

Mikkel skrev:

> [...]
>Mikkel
>
>Det er jo ikke fordi de 3 nye mapper fylder noget, det irreterer mig bare at

Jamen de skal være der. De hører til SP2

Hilsen emj

Fra : Mikkel

Dato : 19-01-07 10:43

> Jamen de skal være der. De hører til SP2
>
> Hilsen emj

Tak for hurtigt svar

Og ja jeg har slået vis operativsystemfiler til, jeg kan normalt godt lide
at se det hele..

Ved i hvad funktion de har, nu hvor de åbenbart høre til SP2?

Hilsen
Mikkel

Fra : Snuden

Dato : 19-01-07 20:03

On Fri, 19 Jan 2007 10:43:10 +0100, "Mikkel" <MikkelM@mail.dk> wrote:

>Tak for hurtigt svar
>
>Og ja jeg har slået vis operativsystemfiler til, jeg kan normalt godt lide
>at se det hele..
>
>Ved i hvad funktion de har, nu hvor de åbenbart høre til SP2?

Styring af services (tjenester) ?
--
Snuden