MS Windows
briani 27239
IE7.0
Fra : Ole Mikkelsen

Dato : 17-01-07 19:06

Har opgraderet IE men nu kommer den med følgende fejlmeddelse hver gang jeg
åbner programmet:

AppName: iexplore.exe AppVer: 7.0.5730.11 ModName: mshtml.dll
ModVer: 7.0.5730.11 Offset: 000c4c9e

Hvad sker der?
Håber nogle kan hjælpe.
/Ole

Fra : jama

Dato : 17-01-07 19:46

"Ole Mikkelsen" <olemikkelsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg åbner programmet:
>
> AppName: iexplore.exe AppVer: 7.0.5730.11 ModName: mshtml.dll

Søg på Google, der får du med det samme noget, at arbejde med.Bla. denne her
gir et svar, bare søg ingen problemmer.
http://support.microsoft.com/kb/276393/da
Mvh.Jama

Fra : Ole Mikkelsen

Dato : 17-01-07 20:44

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Søg på Google, der får du med det samme noget, at arbejde med.Bla. denne
> her gir et svar, bare søg ingen problemmer.

Har klikket lidt rundt men altså uden at finde den rette løsning. Nogen idé?
/Ole

Fra : emj

Dato : 18-01-07 10:33

Ole Mikkelsen skrev:

>Har klikket lidt rundt men altså uden at finde den rette løsning. Nogen idé?
>/Ole
Prøv her
>http://support.microsoft.com/kb/917425
Hilsen emj

Fra : jda

Dato : 18-01-07 18:31

Wed, 17 Jan 2007 19:06:24 +0100 hamrede Ole Mikkelsen i tastaturet og der
stod i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> åbner programmet:
>
> AppName: iexplore.exe AppVer: 7.0.5730.11 ModName: mshtml.dll

Jeg har også haft et problem med mshtml.dll, dog i forbindelse med
microsoft update. Jeg løste det med at registre dll'en igen
Start -> Kør -> regsvr32 [drev:]\sti\mshtml.dll
hvor [drev:] er der hvor din explorer er installeret og \sti\ er stien til
mshtml.dll. Søg efter filen først så du ved hvor den er
--
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 19:06