MS Windows
briani 27239
Flash player plugin problem
Fra : Bent Sørensen

Dato : 16-01-07 22:00

Min flash player har altid fungeret fint, men lige pludselig i dag holdt dem
op og viser "This photo gallery requires the Macromedia Flash Player.Get the
free Flash Player here" når der er flash på en webside. S prøver jeg at
hente flash igen, men det er ikke muligt browseren vil ikke vise den gule
advarsel foroven i browseren mere, så jeg kan gå videre i downloadsiden hos
Adobe.

Jeg har prøvet at afindstallere Flash playeren, fjernet mappen hvor den er
installeret, kørt "repair" og meget andet bla.Norton

Når jeg prøver en installation af playeren direkte fra min Flash8 Pro cd får
jeg denne meddelelse:

Error 1904.Module
C:\WINDOWS\system32\Macromedia\Flash\Flash8.ocx
failed to register. HRESULT -2147220473. Contact
your support personnel

og installationen er slut

HJÆLP!!!!!!
--
Hilsen
Bent

Fra : John

Dato : 16-01-07 22:45

"Bent Sørensen" <medvind@medvind.dk> skrev i en meddelelse

> browseren vil ikke vise den gule advarsel foroven i browseren
> mere, så jeg kan gå videre i downloadsiden hos Adobe.

Prøv evt her:

http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

Scroll ned på siden og download til skrivebord: Uninstaller samt
Installer.

Af-installer gl flashplayer, og installer derefter den nye.

Mvh John

Fra : Bent Sørensen

Dato : 17-01-07 19:46

desværre, det virker heller ikke - selvom den siger at uninstall gik fint -
så kan jeg ikke hente den nye på adobe´s side

Fra : John

Dato : 17-01-07 22:58

"Bent Sørensen" <medvind@medvind.dk> skrev i en meddelelse

> desværre, det virker heller ikke - selvom den siger at
> uninstall gik fint - så kan jeg ikke hente den nye på adobe´s
> side

Hmm.. prøv her:

http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_13003561.html

Download til skrivebord. Af-installer gl player. Genstart.
Installer ny player.

Virker det heller ikke, må jeg melde pas.. :(

Mvh John

Fra : Bent Sørensen

Dato : 18-01-07 17:16

Desværre ender jeg samme sted hos Adobe og får dette:

Important Message: You may need to click the gold bar at the top of the
browser window to allow the install.

óg problemet er bare at netop på denne side får jeg ikke "goldbaren" - så
jeg kan ikke downloade playeren

Fra : John

Dato : 18-01-07 17:37

"Bent Sørensen" <medvind@medvind.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre ender jeg samme sted hos Adobe

Det var dog et farligt bøvl for en sk*de player, Bent! :(

Det kan være noget sikkerheds-noget hos dig, der blokerer.

Sidste skud (bemærk: forskellige players for IE og FF):

http://www.majorgeeks.com/download.php?det=5163

http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Husk, du skal muligvis først af-installere gl player!

Held og lykke! Mvh John :)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-01-07 18:41

"Bent Sørensen" <medvind@medvind.dk> skrev :

>Desværre ender jeg samme sted hos Adobe og får dette:

Prøv
http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/licensing/win/install_flash_player_active_x.msi

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bent Sørensen

Dato : 18-01-07 20:39

sk...godt - det hjalp, mange tak!!!!!!!!!!!!