MS Windows
briani 27239
Regedit.
Fra : Ib Hansen

Dato : 16-01-07 20:11

Hjælp...Når jeg når jeg i kør skriver regedit,skriver windows
xp,administrator har fjernet mugligheden for at redigere i
registreringsbasen.Hvad fanden har jeg gjort?
Hjælp...... Mvh Ib.

Fra : Henning

Dato : 16-01-07 20:20

On Tue, 16 Jan 2007 20:10:32 +0100, "Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk>
wrote:

>Hjælp...Når jeg når jeg i kør skriver regedit,skriver windows
>xp,administrator har fjernet mugligheden for at redigere i
>registreringsbasen.Hvad fanden har jeg gjort?

Spyware eller virus - kør en scanning

Fra : Lyhn

Dato : 16-01-07 20:47

Ib Hansen wrote:
> Hjælp...Når jeg når jeg i kør skriver regedit,skriver windows
> xp,administrator har fjernet mugligheden for at redigere i
> registreringsbasen.Hvad fanden har jeg gjort?
> Hjælp...... Mvh Ib.

Prøv at åbne notesblok og sæt følgende tekst ind:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableRegistryTools"=dword:00000000

Gem så som en *.reg fil, f.eks. AktiverRegedit.reg

Doppeltklik derefter på AktiverRegedit.reg og tillad at informationen bliver
tilføjet registreringsdatabasen.

Fra : Ib Hansen

Dato : 16-01-07 21:22

Fra : Lyhn

Dato : 16-01-07 22:02

Ib Hansen wrote:

> [...]

Prøv at skrive følgende i kør:
REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v
DisableRegistryTools /t REG_DWORD /d 0 /f

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 22:10

Ib Hansen wrote:
> Hjælp...Når jeg når jeg i kør skriver regedit,skriver windows
> xp,administrator har fjernet mugligheden for at redigere i
> registreringsbasen.Hvad fanden har jeg gjort?
> Hjælp...... Mvh Ib.

Gør som der står her:

http://windowsxp.mvps.org/tweakuirest.htm

Så får du låst op igen.

-E.G.

Fra : Hans

Dato : 16-01-07 22:43

"Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp...Når jeg når jeg i kør skriver regedit,skriver windows
> xp,administrator har fjernet mugligheden for at redigere i
> registreringsbasen.Hvad fanden har jeg gjort?
> Hjælp...... Mvh Ib.

Du har pillet ved noget, du ikke har forstand på, og derfor har
admninistrator gjort kort proces.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-01-07 22:44

In article <45ad46e7$0$935$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
"Hans" <hans@susaa.xx> wrote:

> "Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Du har pillet ved noget, du ikke har forstand på, og derfor har
> admninistrator gjort kort proces.

LOL ...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Ib Hansen

Dato : 16-01-07 23:33

> [...]
Jeg formaterer imorgen.Tak for hjælpen.
Mvh Ib.

Fra : Skak

Dato : 17-01-07 15:49

Ib Hansen formulerede:

> Jeg formaterer imorgen.Tak for hjælpen.

Har du fået lov af admninistrator

Fra : Henning

Dato : 17-01-07 16:02

On Tue, 16 Jan 2007 23:32:43 +0100, "Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk>
wrote:

>"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg formaterer imorgen.Tak for hjælpen.

Hvorfor vil du ikke gøre som foreslået? River du også huset ned, når
låsen går lidt træg?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-01-07 16:21

In article <iiesq217k4kjf9km9l9lcuu67onlnl6312@4ax.com>,
Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

> Hvorfor vil du ikke gøre som foreslået? River du også huset ned, når
> låsen går lidt træg?

Det gør jeg da - så betaler forsikringen hele lortet )

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding