MS Windows
briani 27239
Adgang til et katalog er nægtet
Fra : CC

Dato : 14-01-07 01:45

Køre XP Pro med flere brugere på smmae pc
I roden af c-drevet har den ene bruger (administrator rettigheder) oprettet
et katalog < _"brugernavn" >.
I mellemtiden har denne bruger ændret password og/eller brugernavn flere
gange, og nu kan vi ikke komme ind i det omtalte katalog.

Selv om jeg ved velkomstskærmen tryker ctrl-alt-del 2 x gange og indtaster
brugernavn og password får vi ikke adgang til dette ene katalog. Hvad gør vi
???

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-01-07 02:37

"CC" <cc@mail.dk> skrev :

>I mellemtiden har denne bruger ændret password og/eller brugernavn flere
>gange, og nu kan vi ikke komme ind i det omtalte katalog.

Prøv med at overtage ejerskab.

http://support.microsoft.com/kb/308421/da

--
Kerim