MS Windows
briani 27239
Hvilket program til spøgelser?
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 14:15

Findes der et freewareprogram a la Norton Ghost?

Jeg har lige haft harddisk crash (drev C) og selv om jeg havde backup af
mine data på drev D, mistede jeg alligevel alle de data som er placeret i
de repektive programmers mappe under C:\Programmer - det havde jeg ikke
tænkt på at backe up.

Der går forhåbentlig lang tid før jeg får brug for en sådan "spejling" og
jeg finder derfor ingen grund til at betale mange dollars for et program.
Argumenter for og imod modtages gerne.

Altså: et program der kan brænde en DVD (eller flere) og som kan
genetablere systemet ved at boote på DVD'en.
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : plykkegaard@gmail.co~

Dato : 12-01-07 14:28

Kurt Hansen skrev:
> Findes der et freewareprogram a la Norton Ghost?

Du kan hente Acronis True Image 7 gratis
http://www.acronis.com/mag/vnu-ati7

NB Du skal registrere dig for at hente pakken

- Peter

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-01-07 14:29

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote in message
> [...]
>
> Altså: et program der kan brænde en DVD (eller flere) og som kan
> genetablere systemet ved at boote på DVD'en.

Der er vist flere. Jeg nævner lige dem jeg ikke kender til først.

1. Knoppix.
2. Der skulle være et program med på UBCD4WIN (ultimate boot cd for
windows)

Eller kan man ved at lade sig registrere på acronis hjemmeside, få lov til
at hente en gratis version af True Image 7.0.

http://www.acronis.com/mag/vnu-ati7

Det sidste kan (så vidt jeg ved) ikke lave så man kan boote på sin backup
DVD, men det tilbyder restoren op via en boot cd.

Bjarne K.