MS Windows
briani 27239
outlook express
Fra : Eigil

Dato : 11-01-07 19:45

Jeg har lige købt en ny PC med Windows XP
når jeg modtager post i Outlook Express med en vedhæftet fil, så mangler
"papirclipsen" (den er ikke bare nedtonet) i overskriften til
indholdsruden, så jeg ikke kan åbne den vedhæftede fil.
Er der nogen der ved hvilken instilling der ska ændres?

hilsen Eigil

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-01-07 21:36

Eigil skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er der nogen der ved hvilken instilling der ska ændres?
> hilsen Eigil

Outlook Express spørgsmål har sin egen gruppe - den hedder:

Jan

Fra : Kaj

Dato : 11-01-07 22:11

"Eigil" <ef.bramsen@dsa-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indholdsruden, så jeg ikke kan åbne den vedhæftede fil.
> Er der nogen der ved hvilken instilling der ska ændres?

I Funktionr--Indstillinger---Sikkerhed kan du tillade eller forbyde
vedhæftede filer.
Mon ikke det er det der skal sættes ?

Mvh
Kaj