MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad er "System Volume Information" (XP)?
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 23:53

Min Ad-Aware er ved at lave en total dybdescanning og der er åbenbart i
titusindvis af filer i C:\System Volume Information\_restore{D021E.....}

Denne mappe kan ikke ses i Stifinder, selv om jeg har slået "Vis skjulte
filer og mapper" til.

Det er jo nok noget der /skal/ være der, siden jeg ikke kan få adgang til
at kigge, men hvad er det egentlig for noget snadsk? Kan det virkelig passe
at den skal indeholde så mange filer? Det kunne være interessant at vide
hvor mange Mb den fylder.
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-01-07 00:03

Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev :

>Det er jo nok noget der /skal/ være der, siden jeg ikke kan få adgang til
>at kigge, men hvad er det egentlig for noget snadsk?

Systemgendannelse - så kort kan der svares.

Så der er rigtig mange filer i den.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-07 00:17

On Thu, 11 Jan 2007 00:03:26 +0100, Kerim Ellentoft wrote:

> Systemgendannelse - så kort kan der svares.
>
> Så der er rigtig mange filer i den.

Aha, så forstår jeg det. Under genetablering af min maskine og med en masse
softwareinstallationer, sætter jeg temmelig mange gendannelsespunkter.
--
Venlig hilsen
Kurt