MS Windows
briani 27239
Kan jeg slette dette?
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 23:39

Har genetableret en HP maskine med recovery-diske (Win XP) og
geninstalleret yderligere software.

På drev C ligger der en mappe der hedder MSOCache og den har nogenlunde
følgende struktur:

MSOCache
+ All Users [246 Mb]
++ {90000406-6000-11D3-8CFE-0150048383C9}
+++ Files [undermappestruktur med Office 11 snadsk)
+++ 93 cab-filer

Det er vel bare rester fra en installation der ikke har ryddet op efter
sig, eller hyr?

På drev C ligger også "Python 22 " på 20 mega. Så vidt jeg kan se, er
Python et programmeringssprog a la Pearl. Kan det være nødvendigt for visse
programmer, eller kan jeg afinstallere det, hvis ikke jeg skal bruge det?
--
Venlig hilsen
Kurt