MS Windows
briani 27239
kan ikke komme ind i Windows
Fra : Kaj & Kari Bjerke Je~

Dato : 09-01-07 19:35

Hej.
Jeg har WIN XP. Har ændret kode i cmd, og nu kan jeg ikke komme ind på nogen
af de 3 skriveborde jeg har - altså slet ikke komme i PCen, da ingen af de
koder jeg plejer at bruge virker. Hvad gør jeg.

Kaj

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Preben Q

Dato : 09-01-07 20:35

"Kaj & Kari Bjerke Jensen" <kkjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen af de 3 skriveborde jeg har - altså slet ikke komme i PCen, da ingen
> af de koder jeg plejer at bruge virker. Hvad gør jeg.

Jeg ville prøve en genstart i fejlsikret tilstand. tryk F8 nogle gange i
starten af opstarten.
Når du bliver bedt om en kode trykkes ctrl-alt-delete flere gange indtil du
har mulighed for at logge ind som Administrator. Lad administratorkoden være
blank. Hvis ingen har været der før kan du så godt gå ind i windows .
Kontrolpanel brugerkonti. Du har så adgang til at ændre koder for hver
bruger. Forhåbentlig....

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 18:31

On Tue, 9 Jan 2007 19:34:37 +0100, Kaj & Kari Bjerke Jensen wrote:

> Jeg har WIN XP. Har ændret kode i cmd, og nu kan jeg ikke komme ind på nogen
> af de 3 skriveborde jeg har - altså slet ikke komme i PCen, da ingen af de
> koder jeg plejer at bruge virker. Hvad gør jeg.

Hent en iso-fil her: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Brænd den og brug den til at boote på, så er du ude over alle problemer med
at komme uden om glemte passwords
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : gb

Dato : 13-01-07 02:24

Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote in

> Brænd den og brug den til at boote på, så er du ude over alle
> problemer med at komme uden om glemte passwords

Han kan jo ikke bruge sin PC...

--
GB

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 09:38

On Sat, 13 Jan 2007 01:23:45 GMT, gb wrote:

> Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote in

> Han kan jo ikke bruge sin PC...

Hvis han kan skrive i denne nyhedsgruppe, har han vel adgang til en PC
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : gb

Dato : 14-01-07 01:08

> Hvis han kan skrive i denne nyhedsgruppe, har han vel adgang til
> en PC

D'oh! Jeg tror det er tid til en donut og en dåse Duff...

--
GB