MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kontropanel uorden
Fra : Ole C

Dato : 08-01-07 01:06

Jeg bruger klassisk visning af Startmenuen - og normalt udvidet
Kontrolpanel.
Der er nu sket det besynderlige, at rækkefølgen af de enkelte punkter i
Kontrolpanel har ændret sig.
Tidligere mener jeg at de stod i nogenlunde alfabetisk orden med punktet
Administration øverst, men nu ligger Strømstyring øverst - og først et
stykke nede i rækken kommer punkterne med "A".
Hvis jeg skifter til ikke-udvidet Kontrolpanel, står punkterne nok så pænt i
alfabetisk orden - og jeg har selvfølgelig prøvet at omarrangere ikonerne på
forskellige måder, genstartet maskinen etc. - men så snart jeg er tilbage i
Udvidet-mode, er punkterne tilbage i den mærkværdige rækkefølge igen.
Det er ikke noget egentligt problem - og jeg vænner mig vel til at finde
punkterne på deres nye pladser. Jeg undrer mig bare over endnu et lunefuldt
træk i Windows ....og tænker på hvor og hvordan rækkefølgen bestemmes?

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-01-07 01:29

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev :

>men så snart jeg er tilbage i
>Udvidet-mode, er punkterne tilbage i den mærkværdige rækkefølge igen.

Højreklik på et af punkterne => Sorter efter navn.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ole C

Dato : 08-01-07 11:11

Kerim Ellentoft skrev blandt andet:

> Højreklik på et af punkterne => Sorter efter navn.

Hvorfor tænkte jeg dog ikke på det, bare fordi det drejede sig om
Kontrolpanelet?
Tak fordi du løftede mig ud af tågerne!