/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Defender virker ikke længere
Fra : Viggo Brøndegaard Ni~


Dato : 04-01-07 18:02

Jeg har fået et problem med at Windows Defender lige efter start af PC med
denne fejlmeddelelse i et vindue:

Application failed to initialize: 0x800106ba. A problem caused Windows
Defender Service to stop. To start the service, restart your computer or
search Help and Support on how ti start a service manually.

Problemet synes at starte efter forrige opdatering af defender via microsoft
update. Jeg har siden fået installeret endnu een update af defender og har
stadig samme problem. Jeg har forsøgt at starte defender manuelt og her får
jeg samme fejl. Der findes på microsoft hjemmeside en procedure for at
afinstallere defender, men den er lidt kompliceret, så jeg søger her
foreløbig en anden løsning.

På forhånd tak for hjælp



 
 
KIJ (04-01-2007)
Kommentar
Fra : KIJ


Dato : 04-01-07 18:40


"Viggo Brøndegaard Nielsen" <dont_spam_me@invicible.com> skrev i en
meddelelse news:459d3304$0$13970$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har fået et problem med at Windows Defender lige efter start af PC med
> denne fejlmeddelelse i et vindue:
>
> Application failed to initialize: 0x800106ba. A problem caused Windows
> Defender Service to stop. To start the service, restart your computer or
> search Help and Support on how ti start a service manually.
>
> Problemet synes at starte efter forrige opdatering af defender via
> microsoft
> update. Jeg har siden fået installeret endnu een update af defender og har
> stadig samme problem. Jeg har forsøgt at starte defender manuelt og her
> får
> jeg samme fejl. Der findes på microsoft hjemmeside en procedure for at
> afinstallere defender, men den er lidt kompliceret, så jeg søger her
> foreløbig en anden løsning.
>
> På forhånd tak for hjælp




Måske skal du have den sidste version, set bl.a. hos VerdensNavle:

Windows Defender klar til download
Microsoft har netop udsendt den endelige version af
sikkerhedsprogrammet Windows Defender.
http://www.comon.dk/newsletter.php?id=28766
http://kortlink.dk/microsoft/3gkm
http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=565

Men husk at afinstallere den gamle version forinden.
>
>



Bjarne Chr (04-01-2007)
Kommentar
Fra : Bjarne Chr


Dato : 04-01-07 19:38


"Viggo Brøndegaard Nielsen" <dont_spam_me@invicible.com> skrev i en
meddelelse news:459d3304$0$13970$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
Der findes på microsoft hjemmeside en procedure for at
> afinstallere defender, men den er lidt kompliceret, så jeg søger her
> foreløbig en anden løsning.
>
> På forhånd tak for hjælp
Du kan da nemt afinstallere Defender via kontrolpanel Tilføj / Fjern
Programmer. Jeg lader Defender selv tjekke for nye opdateringer hver gang
den kører en scanning. Det bruger jeg slet ikke microsoft update til og den
kører uden problemmer her. Du har vel hentet den færdige version?
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=435BFCE7-DA2B-4A6A-AFA4-F7F14E605A0D&displaylang=en

--
Venlig hilsen
Bc



Brian S Jensen (04-01-2007)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 04-01-07 23:13


"Viggo Brøndegaard Nielsen" <dont_spam_me@invicible.com> skrev i en
meddelelse news:459d3304$0$13970$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har fået et problem med at Windows Defender lige efter start af PC med
> denne fejlmeddelelse i et vindue:
>
> Application failed to initialize: 0x800106ba. A problem caused Windows
> Defender Service to stop. To start the service, restart your computer or
> search Help and Support on how ti start a service manually.
>
> Problemet synes at starte efter forrige opdatering af defender via
> microsoft
> update. Jeg har siden fået installeret endnu een update af defender og har
> stadig samme problem. Jeg har forsøgt at starte defender manuelt og her
> får
> jeg samme fejl. Der findes på microsoft hjemmeside en procedure for at
> afinstallere defender, men den er lidt kompliceret, så jeg søger her
> foreløbig en anden løsning.
>
> På forhånd tak for hjælp
>

Hej

Bare hent den nye (ikke Beta) Defender og installer den

Du behøver ikke at afinstallere den gamle (som "KIJ" siger)

Mvh.
Brian S Jensen



Bjarne Chr (04-01-2007)
Kommentar
Fra : Bjarne Chr


Dato : 04-01-07 23:29


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:459d7bed$0$1332$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Viggo Brøndegaard Nielsen" <dont_spam_me@invicible.com> skrev i en
> meddelelse news:459d3304$0$13970$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

>
> Hej
>
> Bare hent den nye (ikke Beta) Defender og installer den
>
> Du behøver ikke at afinstallere den gamle (som "KIJ" siger)
>
> Mvh.
> Brian S Jensen
hmmm Note: If you have version 1.1.1592.0, you must first manually uninstall
Windows Defender before you can install this newer version. To configure or
remove the existing version, use Add/Remove programs in the Control Panel.

--
Venlig hilsen
Bc



Viggo Brøndegaard Ni~ (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Viggo Brøndegaard Ni~


Dato : 05-01-07 08:11

"Bjarne Chr" <Ude@Af-Drift.invalid> skrev :
> hmmm Note: If you have version 1.1.1592.0, you must first manually
> uninstall Windows Defender before you can install this newer version. To
> configure or remove the existing version, use Add/Remove programs in the
> Control Panel.
>
Mange tak for hjælpen til jer alle. Det vil jeg forsøge at gøre.

/Viggo



Brian S Jensen (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 05-01-07 14:02


"Bjarne Chr" <Ude@Af-Drift.invalid> skrev i en meddelelse
news:459d7fab$0$3498$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:459d7bed$0$1332$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Viggo Brøndegaard Nielsen" <dont_spam_me@invicible.com> skrev i en
>> meddelelse news:459d3304$0$13970$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>>
>> Hej
>>
>> Bare hent den nye (ikke Beta) Defender og installer den
>>
>> Du behøver ikke at afinstallere den gamle (som "KIJ" siger)
>>
>> Mvh.
>> Brian S Jensen
> hmmm Note: If you have version 1.1.1592.0, you must first manually
> uninstall Windows Defender before you can install this newer version. To
> configure or remove the existing version, use Add/Remove programs in the
> Control Panel.
>
> --
> Venlig hilsen
> Bc
>

Hej BC

Jeg har gjort det på 10-15 PC inden for de sidste par dage, og jeg har ikke
afinstalleret på nogen af dem - har dog heller ikke tjekket hvilken version
der lå i forvejen

Mvh.
Brian S Jensen



Bjarne Chr (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Bjarne Chr


Dato : 05-01-07 17:48


"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:459e4c4c$0$1340$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Hej BC
>
> Jeg har gjort det på 10-15 PC inden for de sidste par dage, og jeg har
> ikke
> afinstalleret på nogen af dem - har dog heller ikke tjekket hvilken
> version
> der lå i forvejen
>
> Mvh.
> Brian S Jensen
>
Hej
Man har jo lov til at være heldig, selv om man ikke altid gør som "mor"
siger jeg tror faktisk også at Defender hed Windows AntiSpyware (Beta)
engang?

--
Venlig hilsen
Bc



vagn (05-01-2007)
Kommentar
Fra : vagn


Dato : 05-01-07 13:37

On Thu, 4 Jan 2007 23:13:04 +0100, "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com>
wrote:

>
>"Viggo Brøndegaard Nielsen" <dont_spam_me@invicible.com> skrev i en
>meddelelse news:459d3304$0$13970$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Jeg har fået et problem med at Windows Defender lige efter start af PC med
>> denne fejlmeddelelse i et vindue:
>>
>> Application failed to initialize: 0x800106ba. A problem caused Windows
>> Defender Service to stop. To start the service, restart your computer or
>> search Help and Support on how ti start a service manually.
>>
>> Problemet synes at starte efter forrige opdatering af defender via
>> microsoft
>> update. Jeg har siden fået installeret endnu een update af defender og har
>> stadig samme problem. Jeg har forsøgt at starte defender manuelt og her
>> får
>> jeg samme fejl. Der findes på microsoft hjemmeside en procedure for at
>> afinstallere defender, men den er lidt kompliceret, så jeg søger her
>> foreløbig en anden løsning.
>>
>> På forhånd tak for hjælp
>>
>
>Hej
>
>Bare hent den nye (ikke Beta) Defender og installer den
>
>Du behøver ikke at afinstallere den gamle (som "KIJ" siger)
>
>Mvh.
>Brian S Jensen
>

det ovenstående forvirrer lidt !
den nyeste udgave af Defender på Microsoft's sider er Beta 2 -
andre udgaver har jeg ikke set ?

venlig hilsen,
Vagn

Bjarne Chr (05-01-2007)
Kommentar
Fra : Bjarne Chr


Dato : 05-01-07 17:38


"vagn" <vkp@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:gfhsp25h4q8baj38ddgd3th4qtl963c0ku@4ax.com...
>
> det ovenstående forvirrer lidt !
> den nyeste udgave af Defender på Microsoft's sider er Beta 2 -
> andre udgaver har jeg ikke set ?
>
> venlig hilsen,
> Vagn
>>
Ja det er lidt forvirrende men når du vælger download får du den færdige
version
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=435BFCE7-DA2B-4A6A-AFA4-F7F14E605A0D&displaylang=en

--
Venlig hilsen
Bc



vagn (05-01-2007)
Kommentar
Fra : vagn


Dato : 05-01-07 23:59

On Fri, 5 Jan 2007 17:37:52 +0100, "Bjarne Chr" <Ude@Af-Drift.invalid>
wrote:

>
>"vagn" <vkp@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>news:gfhsp25h4q8baj38ddgd3th4qtl963c0ku@4ax.com...
>>
>> det ovenstående forvirrer lidt !
>> den nyeste udgave af Defender på Microsoft's sider er Beta 2 -
>> andre udgaver har jeg ikke set ?
>>
>> venlig hilsen,
>> Vagn
>>>
>Ja det er lidt forvirrende men når du vælger download får du den færdige
>version
>http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=435BFCE7-DA2B-4A6A-AFA4-F7F14E605A0D&displaylang=en

Tusind tak for hjælpen,- jeg må have haft slørede briller,- nu er det
igen helt i orden !

hilsen,
Vagn

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste