MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adresser ind i Outlook
Fra : Kurt G

Dato : 04-01-07 16:01

Hej NG.

Jeg har før brugt Outlook Express, men bruger nu Outlook.
I Outlook Express var der, så vidt jeg husker, et sted, hvor man kunne få
programmet til automatisk at indsætte afsenderadressen fra de modtagne mail
ind i adresseregistret.
Det er ikke lykkedes mig at finde noget tilsvarende i Outlook, men den må da
være et sted.

Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh Kurt

Fra : Ole C

Dato : 04-01-07 16:32

Kurt G skrev blandt andet:

> [...]
> de modtagne mail ind i adresseregistret.
> Det er ikke lykkedes mig at finde noget tilsvarende i Outlook, men

Der er nok størst chance for hjælp i gruppen:
dk.edb.internet.software.mail+news

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-01-07 21:16

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nok størst chance for hjælp i gruppen:
> dk.edb.internet.software.mail+news

Outlook spørgsmål er ofte oppe i gruppen dk.edb.programpakker.ms-office

Kurt