MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse
Fra : Aage

Dato : 03-01-07 16:38

Hvis dette er forkert gruppe beder jeg om anvisning til den rette. Mit
problem er at jeg efter utallige gange har prøvet at gendanne men efter
computeren sikkert har gjort et forsøg får jeg besked på : "computeren er
ikke gendannet"
Jeg har XP home, er der hjælp at hente?

Hilsen Aage

Fra : jama

Dato : 03-01-07 20:27

"Aage" <ap@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem er at jeg efter utallige gange har prøvet at gendanne men efter
> computeren sikkert har gjort et forsøg får jeg besked på : "computeren er

----------------------------
Er nu ikke expert på dette her, men har du lavet en gendannelses punkt?
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 03-01-07 20:28

----------------------------

Fra : jama

Dato : 03-01-07 20:28

----------------------------

Fra : Leif Graversen

Dato : 03-01-07 20:32

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh.Jama
>

> Jeg har prøvet det samme. Og det hjalp, da jeg startede XP op i fejlsikret
tilstand. Så kunne jeg få systemgendannelsen til at virke efter hensigten.

Fra : Aage

Dato : 05-01-07 14:51

"Leif Graversen" <leifgraversen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilstand. Så kunne jeg få systemgendannelsen til at virke efter hensigten.
>
>Tak for hjælpen - det hjalp med at starte op i fejlsikret tilstand.
Hilsen Aage