MS Windows
briani 27239
Slå BMP thumbnailvisning fra?
Fra : Rado

Dato : 01-01-07 16:17

Er der nogen der ved hvordan man slår visning af BMP thumbnails fra i
Explorer? Det tager en ulidelig tid før den der færdig med at opdatere
dem, når man åbner en mappe med mange store BMP filer.

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : emj

Dato : 01-01-07 16:33

Rado skrev:

>Er der nogen der ved hvordan man slår visning af BMP thumbnails fra i
>Explorer

Vælg VIS/detaljer
som mappevisning

Hilsen emj

Fra : Rado

Dato : 01-01-07 18:24

On Mon, 01 Jan 2007 16:33:17 +0100, emj <emj@> wrote:

>Vælg VIS/detaljer
>som mappevisning

Det kører jeg med som standard, og der viser den også thumbnails, blot
i mini-udgave. Men de tager lige så længe at opdatere.

Men jeg fandt faktisk en løsning på det - jeg bruger IrfanView som
billedviewer, og der er der under Options/Properties/Extensions en
checkbox "Use Thumbnails for BMP's", hvor man kan slå det til og fra.