MS Windows
briani 27239
IE7 på MCE
Fra : Kim S

Dato : 31-12-06 14:24

Har en dansk Windows Mediecenter 2005.
Prøver at installere den danske Internet Explorer på den.
Det vil den godt nok ikke.
"Sproget understøttes ikke".....
Skal man installere den engelske IE7, og så køre dansk
sprogpakke én gang til ??

Mvh, Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-12-06 15:28

Kim S wrote:
> [...]
> Det vil den godt nok ikke.
> "Sproget understøttes ikke".....
> Skal man installere den engelske IE7, og så køre dansk

Det har været oppe at vende en del gange her i gruppen - og i
browsergruppen news:dk.edb.internet.software.browser - og jeg er ikke
sikker på, at der er fundet en løsning ?

Problemet er at den danske MCE faktisk er en engelsk, der så er kørt en
dansk sprogpakke på - så IE7 tror at din MCE er engelsk - men jeg går ud
fra, at MS får rettet fejlen.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kim S

Dato : 31-12-06 16:28

> [...]
>
> Problemet er at den danske MCE faktisk er en engelsk, der så er kørt en
> dansk sprogpakke på - så IE7 tror at din MCE er engelsk - men jeg går ud

Den gruppe kendte jeg ikke. FUT'er derover og kigger lidt.
Tak for info.

Mvh, og godt nytår, Kim

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 31-12-06 22:57

Kim S skrev:

> Skal man installere den engelske IE7, og så køre dansk sprogpakke
> én gang til ??

Jan har ret i at du kører en engelsk udgave af Windows med en dansk
sprogpakke oven på.

Den danske sprogpakke til IE 7 kommer først i starten af det nye år :

http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/10/18/ie7-for-the-world.aspx