MS Windows
briani 27239
Fej ved oprettelse af ny partition - Enter~
Fra : Mogens

Dato : 30-12-06 17:25

Jeg har 104,89GB i Free Space på mit C-drev, og prøvede derfor at bruge
dette som et nyt logisk drev. Men når jeg har valgt drevbogstav, givet
enheden et navn, og i sidste skærmbillede trykker Finish, så får jeg en
fejl som i loggen er beskrevet således:
"The Logical Disk Manager Administrative Service service entered the
running state.
For more information, see Help and Support Center at
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp."

Trykker jeg på det link som foreslås får jeg en henvisning til Windows
Firewall (som jeg ikke bruger).

Nogen som ved hvad dette skyldes - om det evt. er en fejl i
disk-controller eller andet?

Hvis dette løses kunne jeg godt tænke mig at lave noget RAID idet jeg
har to identiske diske på hver 233GB. Kræver RAID et bundkort med
RAID-controller eller kan det laves på en enklere måde?

P.f.h.t.

Mogens

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 31-12-06 08:04

Mogens kom med denne ide:
SNIP

> [...]
> identiske diske på hver 233GB. Kræver RAID et bundkort med RAID-controller

Du kan købe en RAID-controller i "løs vægt", så slipper du for at
udskifte bundkort.