MS Windows
briani 27239
Maksimering vinduer
Fra : Kragen

Dato : 29-12-06 00:24

Hej
Nu er Win XP ( som så mange gange før) begyndt at åbne " vinduer" i
minimeret.! Træls.!!
Der var engang en der omtalte et prg. der sørgede for at der altid blev
åbnet i maksimeret.!
Er der nogen der har et links til dette.??
Hyg Bo

Fra : Ole C

Dato : 29-12-06 03:44

Kragen skrev blandt andet:

> [...]
> Der var engang en der omtalte et prg. der sørgede for at der altid
> blev åbnet i maksimeret.!
> Er der nogen der har et links til dette.??

Hvis det specielt er IE der driller, så kan "IE New Window Maximizer" være
en hjælp:
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.asp
Men i øvrigt burde IE-vinduerne nu holde størrelsen, hvis du trækker dem ud
i den ønskede størrelse i stedet for at klikke på firkanten i øverste højre
hjørne.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Desserten

Dato : 29-12-06 11:21

"Kragen" <bokrag@removetele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbnet i maksimeret.!
> Er der nogen der har et links til dette.??

Luk alle andre vinduer så du kan har det "lille" åbent..........træk
derefter vinduet ud til den størrelse ( hel skærm ) som du ønsker ( du må
IKKE bruge maks knappen )
og hold shift nede imens du lukker vinudet på krydset...........vupti

Fra : Kragen

Dato : 29-12-06 20:24

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i en meddelelse

> [...]
> IKKE bruge maks knappen )
> og hold shift nede imens du lukker vinudet på krydset...........vupti

Takker for svarene.!!
Hyg Bo

Fra : Ole C

Dato : 29-12-06 23:07

Kragen skrev blandt andet:

> Takker for svarene.!!

Hjalp de dig?

Fra : Kragen

Dato : 31-12-06 00:50

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hjalp de dig?
>
> --
Har ikke prøvet prg. som du gav link til endnu.!! Skal nok komme med en
rapport.!!
Hyg Bo

Fra : J. E.

Dato : 30-12-06 11:53

> [...]
> Der var engang en der omtalte et prg. der sørgede for at der altid blev åbnet i maksimeret.!
> Er der nogen der har et links til dette.??

Du skal bare huske at bruge funktionen "Luk" efter du maksimeret.