MS Windows
briani 27239
Live Messenger fryser system???
Fra : Finn A. Hansen

Dato : 28-12-06 22:15

Min datter har sat Windows Live Messenger til at starte op sammen med
Windows XP Pro SP1. Men systemet fryser totalt. Ikke en gang ctrl alt
delete virker. Løsningsforslag?

System:
Asus A7N8X VM/400
AMD 2400+
1 GB DDR 333 RAM
Wireless Abocom-kort
400 W strøm
USB trådløst Microsoft keyboard og trådløs mus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-06 22:26

In article <459433e8$0$3485$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Finn A. Hansen" <villalulla@mail.tele.dk> wrote:

> Min datter har sat Windows Live Messenger til at starte op sammen med
> Windows XP Pro SP1. Men systemet fryser totalt. Ikke en gang ctrl alt
> delete virker. Løsningsforslag?

Fisk, men når I kun har SP1 så gætter jeg på I mangler "tonsvis" af
updates.

Prøv at opdatere _alt_ inde fra Windows update og meld tilbage om det
virker.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 30-12-06 02:30

On Thu, 28 Dec 2006 22:25:50 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Fisk, men når I kun har SP1 så gætter jeg på I mangler "tonsvis" af
>updates.
>
>Prøv at opdatere _alt_ inde fra Windows update og meld tilbage om det
>virker.

Hejsa
Jeg har hverken sp1 eller sp2 og køre Live Messenger uden problemer.

Karsten

Fra : emj

Dato : 30-12-06 09:16

Karsten Nielsen skrev:

>Jeg har hverken sp1 eller sp2 og køre Live Messenger uden problemer.

Det er da ikke noget at prale af )

Hilsen emj

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-12-06 11:21

In article <s08cp2pdiq8fqf44k5nj0nf533i4l0p87c@4ax.com>, emj <emj@>
wrote:

> Det er da ikke noget at prale af )

Næh ærligt talt

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Erling S.

Dato : 28-12-06 22:20

Finn A. Hansen skrev:
> [...]
> Wireless Abocom-kort
> 400 W strøm
> USB trådløst Microsoft keyboard og trådløs mus
Hej.
Prøv at starte op i fejlsikret tilstand, og fjern så Live messenger.
Så skulle du kunne starte op igen som normalt, men uden Live Messenger.
Jeg er ikke sikker, men har en formodning om, at Live Messenger kræver,
at du installerer SP2.
Der skulle ikke være noget galt med dit system efter din beskrivelse.
/Erling