MS Windows
briani 27239
.avi filer får Explorer til at crashe
Fra : Peder Pedersen

Dato : 26-12-06 22:15

Jeg oplever noget underligt her !

Når jeg markerer en .avi fil i Stifinder så kommer der en
menu med "Besked om forhindring af datakørsel - Microsoft Windows"

Jeg aktiverer ikke med dobbeltklik - kun en markering af filen - f.eks. for
at slette den - men så langt når jeg ikke.

"Navn: Windows Stifinder"
Udgiver "Microsoft".
Jeg kan vælge "Luk vindue" og herefter kommer en fejlmeddelse fra
"explorer.exe" - og alle åbne Stifindere lukkes.

Hvordan kommer jeg over det ???

Peder

Fra : P V Jørgensen

Dato : 29-12-06 22:31

Samme problem her. Stifinder kan simpelthen ikke lide .avi-filer. Jeg har
ikke fundet nogen løsning og må bruge alternative filhåndteringsprogrammer
til mapper med .avi-filer.

P.V. Jørgensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Peder Pedersen

Dato : 30-12-06 10:54

"P V Jørgensen" <pvfjern@nospamprivat.dk> wrote in

> Samme problem her. Stifinder kan simpelthen ikke lide .avi-filer. Jeg
> har ikke fundet nogen løsning og må bruge alternative
> filhåndteringsprogrammer til mapper med .avi-filer.

Jeg har 3 harddiske i min maskine. Problemet opstår kun med .avi filer på
den ene af diskene. Det er meget mærkeligt.

Hilsen Peder

Fra : P V Jørgensen

Dato : 30-12-06 14:44

Den er vel ikke FAT-32 formateret? Det er alle mine harddiske.

Fra : Peder Pedersen

Dato : 30-12-06 15:28

"P V Jørgensen" <pvfjern@nospamprivat.dk> wrote in news:45966d05$0$933
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Den er vel ikke FAT-32 formateret? Det er alle mine harddiske.

Nej det er et NTFS filsystem