MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tekst på skrivebordet
Fra : Tommy T - Odense

Dato : 21-12-06 19:17

Efter en opdatering af Windows XP Home er der dukket noget tekst op i bunden
af min skærm.

Der står:
Windows XP Home Edition
Build 2600.xpsp_sp2_gdr.050601-1519(Service Pack 2)

Kan det fjernes igen?

Mvh Tommy T - Odense
--
Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside

Fra : Ole C

Dato : 21-12-06 21:20

Tommy T - Odense skrev blandt andet:

> [...]
>
> Der står:
> Windows XP Home Edition
> Build 2600.xpsp_sp2_gdr.050601-1519(Service Pack 2)

Ja, - for eksempel med Microsofts TweakUI - som kan hentes her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser