MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
visning af DCOM-applikationer
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 18-12-06 13:39

Hej,

På adressen
http://www.microsoft.com/technet/scriptcenter/scripts/os/com/oscmvb05.mspx?mfr=truee
har jeg fundet et script, der i følge informationen på hjemmesiden kan vise,
hvilke applikationer der gerne vil bruge tjenesten DCOM.

Jeg kan bare ikke få det til at virke på min maskine.

Er der eventuelt nogle derude der vil prøve om de kan få det til at virke?

På forhånd tak for eventuelle svar.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : Fjollefrans

Dato : 18-12-06 22:59

> [...]
>
> Jeg kan bare ikke få det til at virke på min maskine.
>
> Er der eventuelt nogle derude der vil prøve om de kan få det til at virke?

umiddelbart giver det da et fint resultat, hvad jeg gjorde var:
åbne notepad, klistre scriptet ind, gemme som bla.vbs
fra en commandoprompt kører "cscript bla.vbs"

- FF