MS Windows
briani 27239
Stor Windows update fejl
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 16:45

Hej, jeg er ved at fixe min fars bærbare købt i januar 06.

Han fik en fejlbesked under Windows Update.
Så nu har jeg prøvet at køre recovery cd'er og herefter Windows Update. Men
jeg får samme fejlbesked.

Når jeg søger på google, så er der ikke konkrete svar. Jeg ved ikke hvad
fejlen eller oversættelsen hedder præcist på engelsk, så jeg kan søge på
præcis sætning. Nogen hjælp ?

Fejlbeskeden er:

"
Filer, der kræves for at bruge Windows Update, er ikke registreret eller
installeret på computeren længere. Sådan fortsætter du:

- Registrer eller installer filerne igen for mig (Anbefales)
- Giv mig mulighed for at læse om flere trin, der muligvis kræves for at
løse problemet
"

Ingen af valgmulighederne virker. Computeren kører bare i ring og gentager
ovenstående fejlbesked.

Meget frustrerende.

Håber nogen kan hjælpe

vh
Flemming

Fra : Ricko.

Dato : 17-12-06 17:22

"Flemming" <test> skrev i en meddelelse
> [...]
> "
>
> Ingen af valgmulighederne virker. Computeren kører bare i ring og gentager

Ring til support

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 17:38

> Ring til support

acer support er kun 6 mdr.

Fra : knudsen

Dato : 17-12-06 17:42

> acer support er kun 6 mdr.

Hej
Prøv at kigge her
http://www.hcma.dk/tips91to100.htm#no100
--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-12-06 17:57

Flemming <test> wrote:

> [...]
> "
>
> Ingen af valgmulighederne virker. Computeren kører bare i ring og gentager

Det (at det ikke hjælper med recovery cd'erne) tyder på kunne være noget
der skulle installeres i forbindelse med Windows Update. På WU kan man
vælge en halv-automatisk metode, hvor systemet scannes og brugeren
(Administrator) så udpeger fra en liste de opdateringer der skal
installeres. Prøv først det.

Ellers findes der en .dll (kan ikke lige huske hvad den hedder) som man
bruger til at registrere - og afregistrere - file i Windows. Hvis det
ikke hjælper går jeg på jagt efter den, men det kræver jo at du osse ved
hvad filen der skal registeres hedder.

Fra : John

Dato : 17-12-06 17:59

"Flemming" <test> skrev i en meddelelse

> Han fik en fejlbesked under Windows Update.

Tip:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;818018

Mvh John