MS Windows
briani 27239
Organisering af Start Menu
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-12-06 22:13

Min Start Menu er efterhånden blevet ret rodet, alt ligger hulter til
bulter.

Findes der ikke et gratis eller billigt program der kan organisere
startmenuen automatisk? Jeg tænker på f.eks. at sortere alt alfabetisk.

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 15-12-06 22:21

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
>
> Findes der ikke et gratis eller billigt program der kan organisere
> startmenuen automatisk? Jeg tænker på f.eks. at sortere alt

Vælg "Start", "Programmer", højreklik på et tilfældigt program, vælg "Sorter
efter Navn".

Mikkel

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-12-06 22:27

On Fri, 15 Dec 2006 22:20:43 +0100, Jens Mikkel Lausten wrote:

> Vælg "Start", "Programmer", højreklik på et tilfældigt program, vælg "Sorter
> efter Navn".

Ok, det var derfor jeg ikke selv kunne finde sådan et program :)

Fiks! Jeg mangler stadig at lære WinXP til bunds, og nu kommer vista snart
:)

Fra : O. Skjold

Dato : 16-12-06 00:22

Thomas Jespersen skrev i

<klip>

> Fiks! Jeg mangler stadig at lære WinXP til bunds, og nu kommer
> vista
> snart :)

Der er vist ikke mange der kender Windows _helt_ til bunds

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : jda

Dato : 16-12-06 00:59

Fri, 15 Dec 2006 22:27:11 +0100 hamrede Thomas Jespersen i tastaturet og
der stod i dk.edb.system.ms-windows:

> Ok, det var derfor jeg ikke selv kunne finde sådan et program :)
>
> Fiks! Jeg mangler stadig at lære WinXP til bunds, og nu kommer vista snart
> :)

Med mindre du føler et overvældende behov for at opleve de første
børnesygdomme ved Vista, så kan du dog sagtens beholde din XP en stund
endnu.
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-12-06 22:50

Thomas Jespersen skrev:

> Findes der ikke et gratis eller billigt program der kan organisere
> startmenuen automatisk? Jeg tænker på f.eks. at sortere alt alfabetisk.

Prøv at højrekjlikke på "Start" og vælg så "Åbn". Så får du en
mappeoversigt, og det kan gøre det lettere at organisere dine
links. Brug mapper.

Jeg har f.eks. "Grafik", "Værktøj", "Office", "Cd+dvd" osv., og
så samler jeg de programmer der hører sammen.

--
Bertel