MS Windows
briani 27239
Problem
Fra : MGJ

Dato : 14-12-06 21:37

Jeg skulle installer norman antivirus på min søns computer og nu fryser den
lige efter opstart, sikkert fordi han havde f secure antivirus installeret
(det opdaget jeg forsent) Maskinen kører med XP pro, er det ikke muligt at
starte i safe mode? Jeg har prøvet med F8 med uden held. Jeg skulle gerne
ha fjerne det igen inden han kommer hjem fra efterskole og opdager at jeg
har pillet *S*

MGJ

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-12-06 22:14

Den 14-12-06 21.37 skrev MGJ følgende:

> Jeg har prøvet med F8 med uden held.

Hvad sker der, når du prøver? Og hvilke af mulighederne har du prøvet?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-12-06 22:40

On Thu, 14 Dec 2006 21:37:00 +0100, MGJ wrote:

> starte i safe mode? Jeg har prøvet med F8 med uden held. Jeg skulle gerne
> ha fjerne det igen inden han kommer hjem fra efterskole og opdager at jeg
> har pillet *S*

Der er nogle tastaturer der har en "F-Lock" tast der skal trykkes ned før
F-tasterne virker. Den plejer at sidde til højre for F-tasterne.

Fra : MGJ

Dato : 15-12-06 05:41

Nu har jeg løst det, CTRL, ALT, DEL ligså snart desktop blev synlig og der
efter nyt job - msconfig og så fik jeg stoppet afviklingen af norman PUH....
Er sgu blevet for gammel til det her sjov