MS Windows
briani 27239
Hvor finder jeg mac-adressen?
Fra : Thomsen

Dato : 14-12-06 15:00

Hej
Hvor finder jeg min computers MAC adresse?
Altså ikke fysisk på et klistermærke, men inde i windows.

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 14-12-06 15:11

"Thomsen" <time@wwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvor finder jeg min computers MAC adresse?
> Altså ikke fysisk på et klistermærke, men inde i windows.
>
> mvh Ole

Fandt den.
Skrev "ipconfig/all" i min komandoprompt.

mvh Ole

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-12-06 15:12

Thomsen skrev:

> Hvor finder jeg min computers MAC adresse?

Åbn en kommandoboks og skriv "ipconfig -all" (og tryk Enter).

--
Bertel

Fra : Holst

Dato : 14-12-06 15:14

Thomsen wrote:

> Hvor finder jeg min computers MAC adresse?
> Altså ikke fysisk på et klistermærke, men inde i windows.

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer ->
Systemoplysninger -> Komponenter -> Netværk -> Kort: og så står
MAC-adresse et sted i listen.

Fra : Thomsen

Dato : 14-12-06 15:27

> [...]
> Hej
> Hvor finder jeg min computers MAC adresse?
> Altså ikke fysisk på et klistermærke, men inde i windows.

Tak for tilbagemeldingerne

mvh Ole