MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Et underligt problem
Fra : Ukendt

Dato : 08-12-06 11:26

Hejsa

På dk-hostmaster, der kan man søge på domænenavne og registranter osv.

Men hver gange jeg søger får jeg intet, om jeg så søger på dk-hostmaster
selv, alle andre får noget frem i søgningen...

Det der er det mærkelige er at det er galt i alle browsere, så det er ikke
et browser problem, jeg har først lagt mærke til det efter at jeg
installerede IE 7, men i browser gruppen er der ikke noget hjælp at hente på
den konto...

Hvad er der ellers sket af ændringer i systemet sammen med installeringen af
IE 7, som påvirker det hele...??

Jeg har prøvet at slå firewallen, ZoneAlarm fra, ingen hjælp, jeg har prøvet
at slå antivirus, NOD 32 fra, men lige meget hjælper det, så der må være
sket et eller andet i systemet, men jeg har ingen anelse om hvad :(

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Jens G

Dato : 08-12-06 16:47

On Fri, 8 Dec 2006 11:25:33 +0100, "Ann & Carsten" <aeth ] a [ os.dk>
wrote:

>På dk-hostmaster, der kan man søge på domænenavne og registranter osv.
>
>Men hver gange jeg søger får jeg intet, om jeg så søger på dk-hostmaster
>selv, alle andre får noget frem i søgningen...

Husker du at skrive .dk efter domænenavnet?

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-06 21:38

Hej jens

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Husker du at skrive .dk efter domænenavnet?

Ja, det gør jeg..

Jeg har faktisk løst problemet, besynderligt nok viste det sig at være
firewallen, selvom jeg har haft den slået fra før, så nu gav det en
virkning, wierd

Nå, balladen opstod i at den fjernede privat header info, og det kan
dk-hostmaster ikke lide :)

Jeg ringede til dk-hostmaster og spurgte om der var nogle specielle porte de
brugte, og der fik jeg at vide at alt kørte på cookies, så der startede jeg
med at kigge, og det løste problemet...

Mvh
Carsten, Sandby