MS Windows
briani 27239
Ændre mængden af delt ram til grafikkortet~
Fra : Tursoe

Dato : 05-12-06 13:49

Hej.

Jeg sidder og skal installere en bærbar computer for en bekendt...
Det er 2gb ram i den, hvoraf der er 64 megabyte delt med grafikkortet.

Et det muligt at ændre på denne indstilling således at grafikkortet
kan komme op på 128 megabyte hvis ikke 256 megabyte?

Christian

Fra : jama

Dato : 05-12-06 14:09

"Tursoe" <tursoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Gå i Bios, der kan du bestemme hvor meget grafikkortet skal ha.
Mvh.Jama

Fra : Tursoe

Dato : 06-12-06 00:08

> Gå i Bios, der kan du bestemme hvor meget grafikkortet skal ha.
> Mvh.Jama

Umiddelbart kan jeg ikke ændre i nogle af disse indstillinger i BIOS.

Jeg har søgt efter en opdatering til BIOS og der er den nyeste version
installeret...

Hvad kan man ellers gøre?

Christian