Hvordan genoplives Netværkssteder på Skriv~
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 02-02-07 20:25

Hej gruppe,
Jeg har en Win XP computer, hvor jeg er kommet til at slette ikonet
Netværkssteder, men ikke ved hvordan det skal genoprettes, måske nogen kan
fortælle hvordan?
Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt klar over, hvad det skal bruges til,
udover at jeg tror det drejer sig om en forbindelse mellem 2 computere, men
måske er der sted, hvor der findes lidt oplysning herom?
Mvh
Gingko

Fra : Jacob Ask

Dato : 02-02-07 20:49

On Feb 2, 8:24 pm, "gingko \(fjern NOSPAM\)"
<exlibrisNOS...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> udover at jeg tror det drejer sig om en forbindelse mellem 2 computere, men
> måske er der sted, hvor der findes lidt oplysning herom?

Egenskaber på skrivebordet, desktop, customize - her kan du vælge
hvilke iconer du vil have på skrivebordet.

Selvom dette emne ikke rigtigt hører hjemme under netværk, men i
windows-gruppen.

Mvh
Jacob Ask