Lille gigabit switch evt med VLAN
Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-01-07 17:20

Hej

Hvilken switch kan anbefales når man kun har 22 x 16 x 4 cm plads?

Mit krydsfelt er monteret i et Cubic Macrorack
http://www.cubic.dk/Default.aspx?ID=761 og den lille hylde levner ikke meget
plads til aktivt udstyr.
Er der nogen der kender en switch der passer deri?

Gigabit er ønskeligt, og skulle der findes en switch derude med mulighed for
VLAN, så kan jeg spare endnu et par kabler mellem racket og det skab
udstyret står i.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 29-01-07 18:06

> Hej
>
> Hvilken switch kan anbefales når man kun har 22 x 16 x 4 cm plads?

Mener du 4,00 cm bliver det måske et regulært problem.
HP 1800-8G (20x12x4,4, standard 1U højde), men den er 4 mm for høj?.

Planet GSD-800S crapswitch kan ikke anbefales, selvom den også har
dimensionen. Der er brøler i firmwaren så .1Q kun kan opsættes via
serielport, ethvert forsøg på at konfigurere via webinterface og den glemmer
alt om at tagge udgående trafik.

/Kasper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-01-07 19:21

"Kasper Pedersen" <ngfilter@kasperkp.dk> wrote in message
> Mener du 4,00 cm bliver det måske et regulært problem.
> HP 1800-8G (20x12x4,4, standard 1U højde), men den er 4 mm for høj?.

Der er 1U i højde, så den kigger jeg på.
Den ser umiddelbart fornuftig ud.