Mac adresse
Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 29-01-07 16:10

Hvor er det lige jeg finder min maskines mac adresse.
Mvh.
Jørgen Pedersen

Fra : Henrik Hartig

Dato : 29-01-07 16:18

Jørgen Pedersen wrote:
> Hvor er det lige jeg finder min maskines mac adresse.
> Mvh.
> Jørgen Pedersen

Du mener dit NETKORTS mac-adresse?

I Windows (dos-prompten):
START -> cmd

skriv
ipconfig /all

Et sted står der fysisk adresse, og det er mac'en (hexadecimal)

I Linux (konsolen)
/sbin/ifconfig

/henrik

Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 29-01-07 17:01

"Henrik Hartig" <henrik.hartig@varmmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Velig Hilsen

Fra : Henrik Hartig

Dato : 29-01-07 17:28

Jørgen Pedersen wrote:
> "Henrik Hartig" <henrik.hartig@varmmail.com> skrev i en meddelelse
> Velig Hilsen
> Jørgen Pedersen

Det var så lidt. Glæder mig, at jeg kunne hjælpe
/henrik